Eindelijk! 'n 2x 1ghz G4 RACKMODULE!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
indextopxserve05142002.gif


Okee okee, niet te vroeg juichen; het is een server dus hij is bijna twee keer zo diep als hij breed is. Om over ventilator-lawaai nog maar te zwijgen. Maar 't idee is best geil, toch? 3xFirewire, 3xPCI, 2xUSB, CD-rom, alles in 1U rack. en maximaal 480Gig interne opslagcapaciteit, en 2Gig RAM.

http://www.apple.com
 
Leuk gevalletje. De goedkoopste is $2999,- en de duurste maarliefst $7799. Maar die 480 gb daar gaat ik toch wel van glimlachen :)
 
je kan ze natuurlijk ook zelf in mekaar knutselen met dezelfde componenten ;)

Olaf
 
Rackmount kit voor je iMac

Rackmount kit voor je iMac

Er zijn ook rackmount kits voor de (oude) iMac. Da's heel erg betaalbaar.. zeker als je ergens een tweedehands iMacje op de kop ken tikken..

Maar ja.. voor het echte synth-geweld heb je wel een G4 nodig..
 
Re: Rackmount kit voor je iMac

Re: Rackmount kit voor je iMac

Origineel geplaatst door CraZ

Maar ja.. voor het echte synth-geweld heb je wel een G4 nodig..

Bedoel je voor bijvoorbeeld absynth ?? Want die draait zonder problemen op m'n G3 400mhz
 
stand-alone ja, maar als je reaktor, absynth, halion, etc etc hebt draaien heb je wel iets zwaarders nodig ben ik bang
 
eem beetje computer freak kan ook heel goed audio pc in elkaar zetten. een 19" kast zijn vaak bij grote bedrijven. nog wel te krijgen als ze de boel weer eens gaan reorganiseren.
 
Firewire is net zoiets als USB maar dan sneller.

Je kan er vanalles op aansluiten. MOTU heeft een aantal kastjes met 8x audio in/uit en ADAT in/uit enzo. Yamaha is nog steeds bezig met MLAN waarmee je zowel MIDI als audio over Firewire kan sturen. In de toekomst nog maar 1 kabel naar je synths dus.
 
je kan 19" cases voor je PC gewoon kopen in de computerwinkels...kijk maar eens bij www.tweakers.net

Olaf
 
Origineel geplaatst door DraZziC
Op mijn nieuwe geluidskaart zit 1x firewire maar wat is dit precies ?

Welke geluidskaart is dat?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top