• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop motu-timepiece AV.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
Lid sinds
15 april 2002
Berichten
1.737
Locatie
m'n eigen wereld
beste mensen,

heb een tijdje geleden een interface gekocht. ik dacht bij het kopen ik koop een MOTU, heb me laten vertellen dat deze toch wel 1 van de beter zijn.

ik heb nu een interface met allerlei functie's die ik niet nodig heb en ook niet echt snap. lekker ondoordacht gekocht dus :stupid

ik heb nu een stienberg interface, dat is gewoon plug and play, zonder einige poes pas.

maar heb nu dus een prijzige interface die niks ligt te doen.

Dus als er iemand is die weet wat dit beestje kan en die op zoek naar zoiets is, is bij mij aan het goede adress.

Kijk op www.MOTU.com wat de timepiece AV kan !!!!!
 
Van http://www.motu.com/english/hardware/mtpav_usb/body.html:

The MTP AV is also an 8x8 merger and router. You can merge any combinations of the eight inputs simultaneously to any combination of the eight outputs. Because the MTP AV's internal memory can be programmed from the front panel,the MTP AV is the perfect choice for live performance applications where fast and flexible MIDI patching is essential. You can take the MTP AV on the road because it can operate with or without a computer. The MTP AV can be set to change scenes in response to patch changes, allowing remote control from any MIDI controller.

mtpavusb395.jpg
Zonde, ziet eruit als een goede MIDI patchbay.
En programmeerbaar via het front panel is ook erg interessant.
(niet dat ik hem zelf zou willen hebben)
Voor hoeveel doe je hem weg?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top