Genelec 1030A voor 999 !!!

DJ41

Lid sinds 1834
Lid sinds
20 december 2001
Berichten
1.910
Locatie
Nieuwerkerk a/d IJssel
Zoals jullie weten ben ik op zoek naar nieuwe monitors. Ik heb mijn zinnen gezet op of de Mackie HR824 waarbij ik in onderhandeling ben met iemand en als dat stukloopt, dan koop ik de Event 20/20BAS. Maar ik zag een advertentie op interface die jullie misschien wel zou interesseren :

Te koop: Set Genelec 1030 AM Actieve studiomonitoren van hoge kwaliteit. Wat valt er trouwens meer over te vertellen, wie kent ze nou niet. Zijn in prima conditie en gaan weg wegens overcompleet. 999 euro

Zoek bij www.interface.nl op monitoring...

Ik hoop dat er iemand hier iets aan heeft!

Greetz,

DJ41
 
Mmmm...

Mmmm...

Shit,

Ik heb net vandaag mijn setje binnen, voor 1480,-, mmm...


Grtz,
Jeroen
 
Lekker

Lekker

Ik heb ze nog maar net aangesloten, maar ben tot dusverre errug tevreden! Een wereld van verschil vergeleken met mijn oude Absolute 2. Ze kunnen ook behoorlijk hard, en laag dus.

Grtzx,
Jeroen
http://studio.vanzea.com
 
Re: Lekker

Re: Lekker

Origineel geplaatst door Jeroen
k heb ze nog maar net aangesloten, maar ben tot dusverre errug tevreden! Een wereld van verschil vergeleken met mijn oude Absolute 2. Ze kunnen ook behoorlijk hard, en laag dus.

Aha dus ook absolute 2 gehad en toch beter willen. Zelf twijfel ik nog steeds tussen genelec en dynaudio.

Dus binnenkort staan die ouwe van jouw ook te koop?
 
Nope

Nope

Nee, die heb ik 6 weken geleden al verkocht (inclusief Alesis eindtrap), levertijd van de Genelecs bleek plotseling 6 weken, dus in die tijd heb ik met een matig hifi-setje gewerkt...

Grtz,
Jeroen
http://studio.vanzea.com
 
Mijn Genelec 1030 zijn sinds ik ze heb mijn lust-objecten. Ze zijn echt mooi en als je ze goed neerzet (op spikes bijv.) dan is het geluid knetter-helder. Als je die dingen hebt gehad wil je nooit meer anders.

En ik had hiervoor ook Absolute 2's
 
Ik geil toch wat meer op de low bass ends....

dus Mackie's of Event's 20/20BAS... Ik loop dit nu al een paar weken te brullen, maar wanneer ik ze heb, dan hou ik mijn kop er wel weer over ;) (<--- of juist niet.. ARGHH!) 8o)
 
Back
Top