Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ben nog
Ben nog aan twijfelen om te gaan. zou wel is laatse x kunnen zijn JMJ live te zien. heb ook tickets voor Mike Oldfield maar daar zal ik ni naartoe gaan, sinds ik begrepen hijzelf niet aanwezig isGa niet kijken, teveel dansmuziek geworden.
Er is sinds enige tijd een jubileumconcertreeks 50 jaar Mike Oldfield's Tubular Bells. Alleen was nogal onduidelijk dat de man zelf daar dus niet bij aanwezig was, en degene die de boel organiseert lift voor zijn eigen muziekpromotie maar wat graag mee met de naam Oldfield. In die zin dat hij ook gewoon grote stukken van het concert zijn eigen muziek speelde. Waar niemand op zat te wachten.Huh?![]()
Ooit gezien in de jaren '70 in Vorst National.Het huis was eivol dat ik om een plaatstje te bemachtigen achter de tribune meters hoge klimwerk moest verrichten, maar het was de moeite waard.Ik heb Oldfield zelf nog live gezien op NOTP in Duitsland, dus dat is afgevinkt.
daar was ik ook, eigenlijk mijn eerste concert. was toen +-16 jaar (mijn ouders moesten nog mee :-) )Op de Heizel in Brussel,voor paleis 5 dacht ik in de jaren tachtig of negentig, ik weet het niet meer een optreden meegemaakt.Knappe lichtshow en een koude avond toen.