Edirol Ma-20d

Bazz

Stamgast
Lid sinds
5 augustus 2003
Berichten
163
Locatie
Utrecht
Hallo,

Ik vroeg me eigenlijk af of mensen hier ervaring mee hadden, of gewoon iets vanaf weten. Ze lijken mij namelijk handig omdat er een digitale ingang op zit...zodat ik ze zo rechtstreeks via s/pdif vanuit mijn audiophile kon afluisteren.
Is dit een goede keuze volgens jullie? of kan ik beter voor andere aktieve monitors gaan. (voor in een kleine kamer)
 
voor 319 euro per set mag je niet veel verwachten, maar bij deze wel even subtiel schopje van deze thread want ik vind het ook best interessant eigenlijk. Misschien zijn ze best fatsoenlijk maar zijn ze zo goedkoop omdat er maar 20 watt versterker inzit bijv. wat voor mij meer dan genoeg is.:erm:
 
tjsaa...ik weet niet of ze goed zijn, ik heb ze gezien bij feedback (niet beluisterd) en daar waren ze erg klein...
ik vind ze vooral interresant omdat ze een s/pdif ingang hebben
zijn er nog andere nearfield monitors met s/pdif ingang toevaliig?
 
Zoek anders even naar 'blue sky' op het forum. Die zijn interessanter.
 
Ik heb momenteel een laptoppie op de eettafel in de achterkamer staan. Harstikke leuk... midi keyboardje in de vensterbank, flstudio op de lap...en gaan met die banaan onder het genot van een bakkie thee en de fluitende vogeltjes in de achtertuin..nouja zoiets althans...

Nu heb ik een paar weken geleden een setje altec lansing speakers meegenomen omdat ik toch iets beters wilde dan de ingebouwde speakers van de lap. Helaas zijn die altec lansings ook diep ruk en ik erger me nu groen en geel aan die dingen. Kortom, ik ben dus druk op zoek naar kleine en stijlvolle monitor speakers die ook nog een beetje fatsoenlijk op de eettafel passen. In m'n 'gewone' setup heb ik Tannoy Reveal actives staan waar ik zeer tevreden over ben. Helaas zijn die net een een slag te groot voor op de eettafel..

Ik ben dus ook erg benieuwd of iemand ondertussen die MA-20D's ergens heeft kunnen beluisteren en daar een ongezouten mening over heeft. Ik heb op zich niet van die overdreven hoge eisen, maar uit die altecs komt gewoon geen fris geluid. Het is simpelweg niet om aan te horen :(

Zijn ze de MA-20D's aan te raden, of komen ze qua geluid niet boven de gemiddels pc speakers uit? :D Ik vind het voor mijn situatie wel erg handig dat je voor deze monitors slechts 1 stroomkabel nodig hebt en dat je de audiokabel voor de 2e monitor gewoon doorlust vanuit de eerste..dat scheelt weer wat kabelzooi.

Alvast bedankt!
 
@LoFiye

En.. heb je ze nog ontvangen?....en wat vind je ervan?
 
Back
Top