Cubase SX 2.0 probleem

The Unholy

Hard lid
Lid sinds
24 januari 2004
Berichten
2.302
Locatie
Rotterdam
Hallo, ik gebruik sinds kort Cubase SX 2.0 alleen het werkt niet helemaal zoals ik wil...

FF een voorbeeldje:

Ik zet via de inspector kanaal 1 van een synth op program 20, daarna kanaal 2 op program 30. Als ik de track nu vanaf het begin afspeel staat kanaal 1 ook oppeens op 30. En als ik nu kanaal 3 op 40 zet staat kanaal 1 ook op 40 en ga zo maar door...

Ik heb alles uit- en aangezet(chase events/midi filter enz.) maar dat help niet..

Met Cubase SX 1.0 had ik dit probleem niet, ook al was dat een gecrackde versie(deze dus niet).

Dus, ben ik nu heel erg dom en gaan jullie me vertellen dat ik beter in de handleiding moet kijken, of is er iets mis??..

Alvast bedankt,

Sander
 
Kom misschien een beetje snugger over, maar ben je niet vergeten ook de CHANNELS per kanaal om te zetten?

dus bijv:

kanaal 1 -- synthesizer -- channel 1 program 20
kanaal 2 -- synthesizer -- channel 2 program 30

want als kanaal 1,2,3, naar synthesizer allemaal op kanaal 1 staan dan gaat het niet werken
 
haha... Ja dat heb ik gedaan ja...

Ik gebruik gewoon mn oude cubase sx template daarin stond alles al goed.

Met nieuwe projecten doettie overigens hetzelfde.

Ik stuur wel een mailtje naar steinberg maar dan moet je volgens mij eerst geregistreerd zijn en dat ben ik nog niet...
 
Heb je geen midi loop of zo. Een synth die via z'n midi out nl. de midi in van een cubase track beïnvloed en zo ook het program number?
 
Het probleem is opgelost, ik had de nieuwste update(2.1.10) nodig... Toch wel stom dat ze zo'n fout erin laten zitten. Wat als ik nu 1 van die mensen was geweest die nog steeds geen internet verbinding had??

In ieder geval bedankt voor jullie help :okdan:

Sander
 
Back
Top