Manuals voor Micromoog en Multimoog

G

Guest

Guest
Die dus. Het liefst origineel en daar heb ik best wat voor over.
 
Aangezien Leo een echte hardware handela.... ehm.... liefhebber is, neem ik aan dat hij de originele papieren versies wil.
Geen kopiƫn of scans.
 
nee nee, ik heb er wat aan. bedankt.
maar ik zoek inderdaad wel de originelen voor mezelf.
en een handelaar ben ik echt niet.
ik ga daar ook echt helemaal mee stoppen! ik heb nu een nare ervaring (weer iemand die zijn gemaakte afspraak niet nakomt, en dan tot overmaat van ramp mij van alles in de schoenen schuift om zijn kutgedrag te rechtvaardigen) die maakt dat ik er echt genoeg van heb. iedereen is altijd maar bang dat en ander (lees: ik) 50 euro verdien of zo, terwijl ik echt van hot naar her rij, spullen voor mijn risico op laat sturen uit duitsland, frankrijk, amerika, weet ik veel. ik word van dat alles echt niet wijzer, ik vind het gewoon leuk. die minimoog loterij, ik doe mijn best, echt waar, vind het dan ook niet erg als het iets minder wordt, en dan zijn er nog mensen die denken dat je zoiets doet om er beter van te worden. ik had de synth nota bene binnen 2 dagen verkocht en hij werd de 3e dag opgehaald, gewoon voor 200 euro meer dan de loterij had kunnen opbrengen.
als ik geld zou willen verdienen met synths, dan ging ik wel a3000, ex5, mc505, jp8000 etc etc kopen en verkopen.....

ik reageer misschien wat uitgebreid en ogenschijnlijk fel, maar dat komt vooral door die andere kwestie en niet door jouw commentaar synic. begrijp me goed, jij bent ok.
 
Origineel geplaatst door leo
ik reageer misschien wat uitgebreid en ogenschijnlijk fel, maar dat komt vooral door die andere kwestie en niet door jouw commentaar synic. begrijp me goed, jij bent ok.
Deze kwestie bedoel je?

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=2616

En ik hoop echt dat je er niet mee stopt!
Ik vind het juist geweldig wat je doet!
Laat je niet gek maken door anderen, er zijn hier zat mensen die achter je staan.
 
Back
Top