De StudioLogic VMK-88 MIDI Controller

VMK-88-sm.jpg
Niet echt vernieuwend maar wel erg "lang". De StudioLogic VMK-88 MIDI Controller. semi-weighted action met aftertouch, en volledig programmeerbare knopen.

prijs:799.95 dollar, meer info www.studiologic.net

PCR-1-sm.jpg

Edirol heeft eveneens een nieuwe PCR-1 Mobile MIDI Controller/Audio Interface
Prijs 370 euro info: www.edirol.com

Doe eens mee aan de Namm 2004 enquete
 
Laatst gewijzigd:
Re: De StudioLogic VMK-88 MIDI Controller

Origineel geplaatst door Flatron
VMK-88-sm.jpg

hmmm deze kan je op geen manier ongemerkt stelen van iemand op een optreden of uit en winkel.
je kan hem niet bepaald onder je vest steken.....das goed gezien van die mannen. :D
 
Re: De StudioLogic VMK-88 MIDI Controller

Origineel geplaatst door Flatron
prijs:799.95 dollar, meer info www.studiologic.net

Ik hoop dat de uiteindelijke prijs toch iets lager zal worden. Een Roland RS-9, heeft vergelijkbare eigenschappen en..die maakt ook nog geluid (en nog goed ook).

Maar volgens mij is er zeker een plekje voor deze controller want er is niet veel keuze als je een 88 semi-gewogen klavier wil.

Een Roland A-37 (zelf lange tijd met plezier gebruikt) is tegenwoordig ongeveer 500,00 EUR (nieuwprijs). Is wel goedkoper maar biedt minder gebruiksgemak en knoppen t.o.v. deze VMK-88 of een Roland RS-9.

Van deze drie "dieet-88 klavieren" zou ik de VMK-88 op nr.1 plaatsen. :okdan:
 
Aftertouch, had ik over het hoofd gezien.

In ieder geval heb je dat wel op een Roland A-37, met een heel goede dosering, de A-33/30 hebben geen aftertouch.

Ik kan nog geen info over die VMK-88 vinden bij de fabrikant zelf, dus aftertouch? Mag toch wel voor die prijs.
 
Origineel geplaatst door Hover
Aftertouch, had ik over het hoofd gezien.

In ieder geval heb je dat wel op een Roland A-37, met een heel goede dosering, de A-33/30 hebben geen aftertouch.

Ik kan nog geen info over die VMK-88 vinden bij de fabrikant zelf, dus aftertouch? Mag toch wel voor die prijs.

Ik lees toch duidelijk "Niet echt vernieuwend maar wel erg "lang". De StudioLogic VMK-88 MIDI Controller. semi-weighted action met aftertouch, en volledig programmeerbare knopen."
 
Back
Top