Total recall kuren

bobaphat

Ouwe rot
Lid sinds
19 Maart 2002
Berichten
3.266
Echt vreemd,, ik heb de laatste tijd steeds vaker dat mijn songs paramameters anders weergeven dan hoe ik ze gesafed heb. Voornamlijk de compressor instellingen fladderen alle kanten op. EN de patches in mijn softsynths laadt hij anders dan bedoeld.

Ik dacht dat het zou helpen wanneer ik mn patches en settings een andere naam zou geven, en dan de song opnieuw safen,,,, maar tevergeefs.

Zijn er meer mensen die deze problemen hebben?? Ik moet zeggen dat ik dit erg kut vind, en dit is voor mij nu toch echt wel de druppel om over te stappen op hardware.
 
Eigenlijk grappig. Ik zit in exact dezelfde fase als jij.
Computer echt zat en moet naar de achtergrond (niet eruit, hoewel pc een mac-laptopje gaat worden).
Mainsequencer wordt... MPC 4000, afhalen 3 dagen na nieuwjaar, prijs 2de hands: 1800 euro, met analog outputboard en full memory :).
Ik ben een gelukkige jongen.
 
Re: Total recall kuren

Origineel geplaatst door bobaphat
Echt vreemd,, ik heb de laatste tijd steeds vaker dat mijn songs paramameters anders weergeven dan hoe ik ze gesafed heb. Voornamlijk de compressor instellingen fladderen alle kanten op. EN de patches in mijn softsynths laadt hij anders dan bedoeld.

Ik dacht dat het zou helpen wanneer ik mn patches en settings een andere naam zou geven, en dan de song opnieuw safen,,,, maar tevergeefs.

Zijn er meer mensen die deze problemen hebben?? Ik moet zeggen dat ik dit erg kut vind, en dit is voor mij nu toch echt wel de druppel om over te stappen op hardware.


niet lullig bedoeld maar zijn het cracks?
 
Origineel geplaatst door nick nova
Eigenlijk grappig. Ik zit in exact dezelfde fase als jij.
Computer echt zat en moet naar de achtergrond (niet eruit, hoewel pc een mac-laptopje gaat worden).
Mainsequencer wordt... MPC 4000, afhalen 3 dagen na nieuwjaar, prijs 2de hands: 1800 euro, met analog outputboard en full memory :).
Ik ben een gelukkige jongen.


Jezus heeee 1800euro:stupid ben jaloers nu

Maar zo wil ik het ook hoor,,,, sequencen in MPC,,, beats in de mpc,,, mischien zelfs al het mixen ook in mpc,, als die effecten en compressie goed genoeg zijn (neem aan van wel),,, daarna mischien wat audio in logic ivbm synths en dat is dan ook nog het enige wat ik op de pc doe.

Denk je dat die prijs nog wat gaat zakken de komende maanden?? MPC4000 begint langzamerhand een betaalbare optie voor me te worden:P
 
Re: Re: Total recall kuren

Re: Re: Total recall kuren

Origineel geplaatst door Errol
niet lullig bedoeld maar zijn het cracks?


:bekdicht: :engel: gnagna
 
Het schijnt dat de reverb niet zo denderend is, de rest is ok.
Mixen ga ik persoonlijk outboard doen, omdat ik nog mijn andere synthjes heb. Extra output-optie is nodig om de eventueel mindere effectjes te mijden.
 
Re: Re: Re: Total recall kuren

Re: Re: Re: Total recall kuren

Origineel geplaatst door bobaphat
:bekdicht: :engel: gnagna


stoute jongen.
gratis voor niks en dan ook nog klagen.
 
Back
Top