Latency in Logic

bobaphat

Ouwe rot
Lid sinds
19 Maart 2002
Berichten
3.266
Humm ik heb een onverklaarbare midilatency in Logic. Mijn buffer latency op mijn Delta10 staat heel laag dus daar zal het niet aan liggen. Weet iemand mischien of er in Lgic een of andere config is die het zou kunnen zijn????

Heb alleen vertragen bij het keyboardspelen. Die midi input in logic dus.



thanx
 
vertel eens wat meer?

heb je softeffecten draaien die veel latency opleveren over het geluid dat je synth produceert (alleen van toepassing dus als je je geluid door logic heenstuurt)

latency op je midi-in in logic lijkt me onmogelijk, i.e het moet aan iets anders liggen
 
Nee ik bedoel gewoon wanneer ik een softsynth aanstuur via mn midikeyboard, dan heb ik veel teveel vertraging in verhouding tot mijn latency die ik ingesteld heb op mn delta1010
 
Hoe heb je je delta 1010 ingesteld in Logic? Je hebt toch hopelijk wel zowiezo de boel op ASIO of EASI ingesteld? Anders heb je met al je audio wat meer vertraging, ook bij het aansturen van softsynths. Wat betreft MIDI zou je geen tot nauwelijks vertraging moeten hebben met de delta. Verder zou ik het anders ff niet weten.
 
zoals hiervoor gezegd:

gebruik je wel je asio drivers?
hoe reageert diezelfde softsynth met cubase (probeer eens een demoversie ofzo)?
zitten er latency-etende softeffecten over de softsynth heen?
 
Ik heb wat zitten hannussen en het is opgelost nu gelukkig,, bedankt voor de hulp mensen
 
Ik heb een soort gelijk probleempje.
Sinds ik de nieuwste driver van de 1010 installed heb vorige week.
Heeft mijn midi signaal vanuit emagic AMT8 ineens +/- 40 ms vertraging nodig
om lekker met VST's te werken.

del1010d.gif


Ikzelf zal nog wat met de settings moeten klooien
Latency ASIO zo laag mogelijk
Heb ik nog niet gedaan
Dus dan kan de midi hopelijk ook weer op nul vertraging werken.

EDGAMT8.jpg
 
Back
Top