• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kontakt,Stylus,TL-Audio EQ-1,Waves Renaissance 3.6

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Lid sinds
25 augustus 2002
Berichten
3.258
Te ruil of te koop (in 1 keer)

TL-Audio EQ-1 VST Plug in (4 bands equalizer met vaste ''muzikaal'' gekozen bandbreedtes)
Native Instruments Kontakt 1.02 VSTi (Sampler)
Spectrasonics Stylus VSTi (Virtuele drumbak met 3 gig aan loops en one-shots)
Waves Renaissance Collection Native 3.6 Direct-X Plug ins (Galm,EQ,Compressor) LET OP DRAAIT NIET ONDER OSX
Licentie overzetten van Waves kost normaal 150 $ maar bij ruil/koop krijg je gewoon mijn gegevens zodat dit niet perse hoeft (wil je dit wel dan zul je dit zelf moeten bekostigen helaas)
Alle software draait verder onder Windows,XP en Mac

Ruilen tegen iets leuks van bijv. Nord een effectenbak of iets van een sampler ofzo laat maar wat weten (heb eventueel ook een Alpha Juno 2 om te ruilen waarvan af en toe een toets het niet doet maar via MIDI perfect)
Voor koop 400 € voor de hele mikmak (zonder de Alpha Juno 2)
575 € MET Alpha Juno 2
 
Kick !

Laat maar weten wat je eventueel hebt staan....
 
mmmmm misschien een tip in de richting wat ik eigenlijk zoek....


Synth - Nord (Micro) Modular,MS2000(r),Waldorf Pulse
Effecten - FIlterbakken,Nord (Micro) Modular
Samplers - Van alles als het mara meerdere Outs heeft en FX

Maar roep maar en ik kijk wel :D
Of doe anders een goed bod..
 
Ben ook geinteresseerd in MPC2000 (XL) Spul....

* Output Expansie
* EB-16 FX board
* MFC filter
* (geen MPC maar toch...) Sherman FIlterbank
 
Stylus is zo goed als verkocht...


Dus blijft nog over.

Waves Renaissance Collection Native 3.6 - 125 €
TL-Audio EQ-1 - 100 €
Native Instruments Kontakt 1.02 - 175 €
 
Yep Stylus is dus helemaal weg !
Alweer een tevreden klant :D
 
Mmmmm geen tevreden klant komen er namelijk net achter dat de licentie van Stylus NIET overdraagbaar is...
WEER een reden om GEEN Software meer te kopen :stupid
Met speciale dank aan de heren van Spectrasonics 250 € door m'n neus geboord...

(tja moet je maar de licentieovereenkomst lezen.....wie doet dat nog ?? IK NU VOORTAAN WEL )

Kortom Stylus is weer terug maar gaat/kan niet weg :(
 
Hier mag een slotje op wordt hier een te grote puinhoop komt misschien een andere advertentie met ander/meer spul (behalve die rotte Stylus)
 
Een bergje software...

Een bergje software...

Een bergje software kijk maar of je er wat mee kan..



Native Instruments Absynth 1.3.4 en de 2.0 Update in de doos - 170 €
Waves Renaissance Collection Native 3.6 - 125 € (licentie overzetten kost normaal 150 $ maar bij koop krijg je al mijn inloggevens enz.)
TL-Audio EQ-1 - 100 €

Over het volgende twijfel ik nog een beetje maar misschien dat ik bij een reactie toch helemaal om ga dus try me...

Native Instruments Reaktor 3.05 en de GRATIS Update op Cd-r dus 4.0 zonder de Ensembles (heb ik wel...;)) - Doe maar een bod..(maar niet onder de 250 €)
Roland Alpha Juno 2 (soms doen een paar toetsen het niet maar via MIDI 100 %) - Doe maar een bod..

Het liefst alles in 1 keer natuurlijk maar bij een goed bod zal ik een overweging moeten nemen om het los te verkopen..
Gezamenlijke prijs (zonder Reaktor en de Alpha Juno 2) - 370 €


Ik ben wel geinteresseerd in een ruil met een Clavia Nord Modular

Alle Software Legaal dus geen cracks,warez of demo's,kopieen
 
Andere Synthruilvoorstellen (nieuw scrabbelwoord) zijn ook welkom...

Waldorf Pulse (+)
Clavia Micro Modular
Waldorf Micro Q

Noem maar wat..
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top