• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

10 x East West Quantum Leap EWQL sample pakketten! Evt. ruil

LFLC

Stamgast
Lid sinds
1 november 2009
Berichten
122
Ik verkoop de volgende titels in één koop:
- EW Hollywood Strings Gold
- EW Hollywood Brass Gold
-EW Stormdrum 2
- EW Voices of Passion
- EW Ra
- EW Symphonic Orchestra Silver Complete
- EW Symphonic Orchestra Gold Complete
- EW Goliath
- EW Symphonic Choirs Platinum
- EW Pianos Gold

Mooie reële, akoestische samples op 24 bit. Geschikt voor 32/64 bit systemen en werkt in elke DAW zoals Cubase, Ableton Live, Logic, etc. Ik gebruik het zelf te weinig in mijn producties. Maar het is software, dus zo goed als nieuw, eigenlijk nieuw.

Het pakket vertegenwoordigt een waarde van meer dan €3000,00!!.

Ik heb het niet exact opgeteld, maar ik denk dat het hele pakket zo'n 150 GB aan data en hoogwaardige samples bevat.

Wordt dus verkocht in één koop, (los is onmogelijk). Komt daarom dus ook met iLok usb key en het hele iLok account!

Op dat iLok account staan zelfs nog wat extra licenties voor software, die krijg je erbij, te weten:
- Eventide 2016 Stereo Room Reverb (nieuw 200 euro)
- Flux Studio Session Analyzer (100 euro nieuw)
- Soundtoys Little Plate 5 (29 euro nieuw)

Heb je al een iLok account? Geen probleem, je kan er meerdere simultaan gebruiken.

Prijs: €600,- voor alles! Ik sta open voor reële ruilvoorstellen
 
Ik sta open voor een ruil als een synthesizer of drumcomputer oid! Prijsverlaging: 575
 
Back
Top