• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mutable Instruments Anushri Desktop

Dijk1983

Stamgast
Lid sinds
15 oktober 2012
Berichten
269
Mijn onlangs verkregen Mutable Instruments Anushri Desktop gaat toch de deur weer uit.
Aangezien ik al een jaar of wat aan het azen ben op een SH-101 heb ik maar besloten toch voor "the real deal" te gaan.

De Anushri is goed gebouwd door een ervaren elektrotechnicus en werkt helemaal naar behoren. Optisch ook in prima staat.
Dit is een hele dikke analoge monosynth vanuit de tijd voordat Oliver Eurorack ging doen.
Sound komt behoorlijk in de buurt van de SH-101

Daarbovenop heeft de Anushri ook nog een Arpeggiator en Sequencer, een generatieve drumsynthesizer (met een soort 707-achtige drums) en heeft 12 patchpoints voor communicatie met Eurorack of andere Semi-modulaire synths

Dus Semi modulaire Analoge synths + Sequencers/Arp + Drumcomputer voor 300,- lijkt mij een koopje

Ruilvoorstellen ben ik niet heel erg in geïnteresseerd gezien ik de SH-101 nog moet betalen. Een MIDI/CV converter zou nog wel handig zijn.
 
Gewoon omdat deze geweldige kleine synth meer liefde verdient dan ik hem nu geef, 25,- euro korting:

275,-
 
Laatste aanbieding.: 250,-
Voor minder gaat hij niet de deur uit en het lijkt me een meer dan prima prijs voor deze analoge synth met sequencer en drum generator.
 
Back
Top