Zoals mensen die zonnepanelen kochten "voor het milieu", maar nu zaniken dat ze geen geld meer opleveren.Ik vind het prima om weinig of geen principes te hebben, die heb ik zelf ook niet. Maar doe dan niet alsof.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zoals mensen die zonnepanelen kochten "voor het milieu", maar nu zaniken dat ze geen geld meer opleveren.Ik vind het prima om weinig of geen principes te hebben, die heb ik zelf ook niet. Maar doe dan niet alsof.
Ik heb een originele Korg MonoPoly, maar neem live een Behringer Monopoly mee. Mag ik thuis de Korg dus niet meer aanraken?ah.. ik had al een beetje een vermoeden maar wist t niet zeker.
Overigens vind in ook dat zij die Pro Behringer zijn moreel verplicht zijn om Behringer te kopen en van de originelen af moeten blijven!
Om de boel nog maar even wat ingewikkelder te maken.![]()
WHAWHAWHAWHAWHAWIk koop niet bij Aliexpress want ik vind hun logo niet mooi.
Er hangt wel een knop vanafDat hangt er vanaf.
Ik gok dat een aantal forumleden dan graag Wolfenstein willen spelen..De Behstapo?
Onder commando van Seyss- Synthquart?De Behstapo?
Wat me nu wel meer opvalt is dat heeel veel andere bedrijven/jes eigenlijk ook al jaren clonen en/of bouwpakketjes aanbieden. Soms zelfs letterlijk ook dus tsja..ah.. ik had al een beetje een vermoeden maar wist t niet zeker.
Overigens vind in ook dat zij die Pro Behringer zijn moreel verplicht zijn om Behringer te kopen en van de originelen af moeten blijven!
Om de boel nog maar even wat ingewikkelder te maken.![]()
Daar ben ik het mee eens, ik heb overigens volgens mij zelf niet beweerd dat ik geen Behringer meer zou kopen behalve dan dat ik ca een half uur geleden heb gezegd dat ik geen Behringer clones zal kopen van spul wat nog in productie is. En het afgelopen half uur heb ik me daar ook aan gehouden.
![]()
Succesvol Begrijpend Lezen
Word binnen 7 weken expert op het gebied van begrijpend lezen! - Je leert voor élke tekstsoort een strategie aan én krijgt een bijpassend stappenplan! - Je wordt een kei in het herkennen van verbanden en signalen in de tekst. - Je weet wat de veelvoorkomende vragen zijn én leert ze te tackelen...coaching.succesvolleren.nl
En congruentHet gaat hier om het verschil tussen
Iets zeggen ("ik koop uit principe geen Behringer (meer)")
en iets doen (toch Behringer kopen)
Dan kun je beter zeggen 'Ik vind Behringer een kutbedrijf maar ik wil graag lekkere goedkope shit', dat is tenminste eenduidig.
Als t bericht dat ik vandaag las over de prijzen voor de leden vd oranje cavia club waar is, shoppen die mensen weldra 2ehands europa voor hun behringer gas.