Behringer beschimpen of ophemelen en aanverwante discussies

Zou het gewerkt hebben?
Het feit dat je je als groot bedrijf met dit soort berichten bezig houdt vind ik niet respectvol, en niet professioneel. De afdeling marketing zou beter moeten weten. Maar ja, zij is waarschijnlijk niet veel meer dan een clubje ja-knikkers….Uli dom.

Ben me aan het verdiepen in digitale mixers van Behringer en Midas.

Mooi spul.

Een echte Moog Theremini kost 400 euro, niet bepaald een fortuin. Moeten ze bij Behringer per sé die kaas ook nog van het brood van een ander halen?

Een echte Moog Theremini kost 400 euro, niet bepaald een fortuin. Moeten ze bij Behringer per sé die kaas ook nog van het brood van een ander halen?
Nee, dat heeft Stylophone al gedaan met een hele leuke theramin voor €129 . Deze werd ook met open armen ontvangen,,zonder gezeur over clonen.

Die van Stylophone is ook wel een mooie eigen interpretatie van een theremin. (de Theremini trouwens ook, met die instelbare pitch correction en MIDI uit).

Een theremin is natuurlijk nog geen kloon omdat het een theremin is, net zoals de ene harp geen kloon van de andere hoeft te zijn. Daarvoor moeten de details al flink overeen gaan komen.

Nee, dat heeft Stylophone al gedaan met een hele leuke theramin voor €129 .

Geen echte Theremin hè, daar heb je toch echt 2 antennes voor nodig.

Deze werd ook met open armen ontvangen,,zonder gezeur over clonen.

Ding is 100+ jaar oud en echt niet van Moog. In dat geval kan meneer Cristofori ook wel gaan lopen klagen dat z'n vinding overal is gekloond

De cool kids kiezen voor de Theremin van nu

De cool kids houden zich hier helemaal niet mee bezig. Alleen geeks en nerds hebben interesse hierin, net als 99% van al het andere wat op dit forum aan bod komt. Laten we onszelf maar niks wijsmaken.

;)

Gisteren een Behringer B650D pa speaker hersteld.

De bouw is op zich niet slecht. Schemas beschikbaar en onderdelen makkelijk te vinden.

Wat ze wel wegbezuinigd hebben is het afbramen van de metalen shielding, voor ik klaar was had ik 3 sneetjes in mn handen en zat alles onder het bloed. Thnx Uli

Ai gebruikt synthforum. Ik post AI op synthforum. AI gebruikt dus AI output in een bij voorbaat mislukte poging om te leren. The singularity has been reached.
geeft dat dan intiligentie loeps en fiedback? soals n teepdeleej? Ik sal alfast elpen.

Ik kan niet wachten tot de Juno 6, Jupiter 8 en Prophet 5 kloon uitkomen btw.

Principes zijn leuk, maar je moet er geen last van hebben natuurlijk.

Ik heb door de jaren heen wel dingen gehad en laatst nog 3 specifieke eurorack modules maar ik ben wel een beetje afgehaakt door een algemeen principe van alle remmen los. Maar to catch my drift ik ben ook geen voorstander van IKEA en Roland cloud.

Het logo flatteert niet vind ik persoonlijk.

Back