• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Stapel avant-garde magazines + CDs (Wire en Gonzo Circus)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

vinnieq

Lidl
Lid sinds
11 juli 2004
Berichten
9.589
Ik heb op de kalender gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat ik al lang en breed dement zal zijn voordat ik al de volgende magazines doorgelezen heb. Mijn stoelgang is heel vlot (dank u) dus ook in het kleinste kamertje ben ik er niet aan toegekomen. Ja diep triest: trouwe abonnee maar doorlezen ho maar… Een paar heb ik vandaag na jaren uit de plastic verpakking gehaald!

Dus voor de geïnteresseerde lezer of verwoede verzamelaar:
-Het Britse avant-garde magazine Wire: Jaargangen 2012, 2013, 2014 compleet 36 stuks + nog 2 oudjes

-Het onvolprezen Vlaams-Nederlandse avant-garde magazine Gonzo Circus. Jaargang 2010 juli-december en 2011-2016 compleet (nummers 98- 136) plus, ja echt alle bijhorende Mind The Gap CDs # 85 t/m 123). En Pierrrrrrrrrrrrrrrrre, als iemand echt wat lekkers meeneemt dan kan hij/zij er ook nog de MTG CDs #30 t/m 84 bijkrijgen (op eentje na, daar sta ik zelf op). Dus meer dan 90 CDs met fantastisch goeie en soms ook verschrikkelijke muziek die je anders nooit zult horen.

Verder nog:
-Het Britse serieuze spullen magazine Sound On Sound Jaargang 2012 januari- november (toen liep mijn abo af)
-Een stuk of 10 MOJOs en Uncuts van de afgelopen Jaren

Ruilwaarde geen idee (ik zet in op 100 euro) en ik kom al om in de spullen. Korg Volca FM, SQ1 past nog wel. Spannende eurorackmodule (de basics heb ik wel) of anders een fijne Black Bush of mooie single malt. Hit me!
 
Kennelijk wordt er niet meer gelezen en zijn CDs een soort van wasrollen. Geen bod voor maandag: oud papier.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top