• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Unitor-8 MIDI set (24 IN/OUT)

Hanz

Anonieme Analogist
Lid sinds
17 januari 2003
Berichten
13.797
Locatie
Mijn eigen kleine universum
Voor de echte liefhebber met (nog) veel MIDI aansluitingen heb ik hier een complete en werkende MIDI interface set bestaande uit;
-1x Emagic Unitor-8 mkII (met USB)
-2x Emagic Unitor-8 mkI
-de bijbehorende kabels (de speciale appletalk & serial kabels, lastig te vinden), voedingen etc.
-driver en patch app (ook gewoon nog te downloaden)

Draait gewoon prima op actuele macOS / OSX, tot en met High Sierra, plug & play.
Hiermee heb je in één keer 24 MIDI IN + 24 MIDI OUT poorten (x 16 kanalen...) zichtbaar als een enkele MIDI interface in je systeem.
Met de patch app ook handig in te stellen als stand-alone 24x24 MIDI patchbay - voor als de computer uit moet blijven.
Trouwens ook nog allerlei professionele sync mogelijkheden - SMPTE, VITC en weet ik wat niet...

De hele set is in nette (gebruikte) staat en in één voor 150 euro en dat is gewoon goedkoop, dus vast. Werkend te zien en af te halen in Alphen a/d Rijn. Eventueel aangetekend versturen mogelijk tegen kostprijs.
 
En verkocht, bedankt! :slotje:
 
Back
Top