Sequensing

Headquarters

Nieuwkomer
Lid sinds
21 november 2003
Berichten
12
Locatie
Oetreg
Hellow Hellow...

Ikke bezig met sequenser, logic audio 4.8, gaat ie steeds hakkeligger lopen na verloop van tijd... de 16den zijn echt niet meer om aan te horen... :r kut compjoeter bijna het raam uit... toch nie anders kon ik niet dit berichtje tiepen...

Nu: Wat is nou een goede sequenser? wat word er live gebruikt?

Ik weet/van horen zeggen dat bijv. de chemical bro's, junkje XL, en eigenlijke bijna iedereen alles van te voren opneemt op DAT. en DAT is natuurlijk niet cool :r :r :r

Dus wat word er live gebruikt? we kenne de MPC allemaal maar die doet volgens mij geen systemexclusive...
een oude midifileplayer? of een compjoeter? een strakke mac?

Ik hoor het wel...
Grtz Brmz
 
dude. logic is mega strak.
heb je misschien de swing aan staan ;)

maar ff geen grappen, logic is strakker dan cubase.
dus gewoon zo houden?
 
Neeee nee nee nee logic is niet heel strak... als je logic opneemt in een externe sequenser met sync aan dan loopt ie niet helemaal recht altijd 1, 2, 3, tot 4 msec vertraging...:(
Met audio & midi is het helemaal niet te doen. Dan loopt ie gewoon niet lekker meer na een tijdje...

misschien oude logic terug zetten heeft iemand versie 3 of 4?

Grtz Brmz
 
en de Chemical Brothers spelen echt niet van DAT hoor. Ik heb net die DVD van ze gekocht en als je ziet wat die allemaal aan apparatuur het podium opslepen... :D
 
Re: Sequensing

Origineel geplaatst door Headquarters
Dus wat word er live gebruikt? we kenne de MPC allemaal maar die doet volgens mij geen systemexclusive...

Fout man!!. MPC=Midi Production Center. Kan alles met midi. controllers, sysx of wat dan ook.
 
Ja dat snap ik allemaal Cbase vs. Logic etc... maar live moet je ze gewoon niet gebruiken.... zeker niet met audio...
en zeker ook mijn logic niet... maar goed... WAT WORD ER LIVE GEBRUIKT?

A. apple compjoeter
B. PC compjoeter
C. Sequencer

A & B lopen vast en sequencer kan geen midiexclusives aan...

wie heeft met bovenstaande opties ervaringen>?
Grtz Brmz
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
okee wat jij will is toch een hopeloze discussie.......

nee hoor, tis gewoon mijn mening. jij mag een andere hebben.
ik draai zelf cubase, maar logic vink strakker (en moeilijker, daarom gebruik ik het niet)
 
Origineel geplaatst door Headquarters
Ja dat snap ik allemaal Cbase vs. Logic etc... maar live moet je ze gewoon niet gebruiken.... zeker niet met audio...
en zeker ook mijn logic niet... maar goed... WAT WORD ER LIVE GEBRUIKT?

A. apple compjoeter
B. PC compjoeter
C. Sequencer

A & B lopen vast en sequencer kan geen midiexclusives aan...

wie heeft met bovenstaande opties ervaringen>?
Grtz Brmz

Apple loopt vast?
Waar heb jij gezeten de laatste 5 jaar?
 
AHUMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!

Gaat niet over welk programma, maar over welk het goed doet live.... Anders koop ik gewoon een Mac Ibook... :P

Grtz Brmz...

Ps Chemical bro's hebben alleen maar blockin rockin aDAT's ja... zelf gelezen.. en de rest ook..
 
Ibook, ga dan voor een powerbook met logic, dan heb je echt geen gezeik, loopt niet vast en is strak.....
Vanaf logic 6.0 is het alleen maar apple, geen PC versies meer, dus het programma wordt geschreven voor een mac.....

duur, idd, maar dan heb je ook wat.
 
MPC wel midi exclusive... thnx dat wou ik ff weten, nergens online te vinden.

MPC kan weer geen video uitsturen...

Mac powerbook-> optreden van band met Mac powerbook bij barend en van dorp kon niet door gaan vanwege de compjoeter die vast liep. en dat was: u raad het al dames en heren een apple power book... de band was die band met maxi jazz de rapper van faithless..

Apple stays best Buy maar moet daar nog een speciaal kaartje aan of in?

Grtz Brmz
 
?firewire? que?

Doet dat alles? zit daar geen vertraging in ? USB = 1 msec vertraging

Grtz Brmz
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top