Even voorstellen!

MrBoogie

Nieuwkomer
Lid sinds
16 Maart 2018
Berichten
20
Hallo allemaal,

Pink Floyd, Yes, Gary Numan en Haty Haty zijn een aantal van mijn helden die mij inspireren. Zelf ben ik van jongs af aan pianist en ben een aantal jaar geleden verslaafd geraakt aan het modulaire synthesizer virus.
Hoofdzakelijk zou ik mijn stijl beschrijven als instrumentale deep/bass house met invloeden van rock, synthpop en new wave.

Mijn missie is om zo min mogelijk aan muis en keyboard te komen en een zo analoog mogelijk audio pad te houden.
Als ik aan het jammen ben gaan mijn gitaar, piano en Eurorack synth direct naar de monitoren, terwijl ik Ableton Live en Push 2 gebruik voor het sequencen. Ik gebruik Ableton vooralsnog voor drums, effecten en aanvullingen waar nodig, maar probeer dat af te bouwen.

Als er bijvoorbeeld nog iemand een analoge drum computer heeft, dan hoor ik het graag! Ook ben ik in voor het handelen/ruilen van Eurorack modules!
 
Hee MrBoogie, welkom hier! Heb je ergens iets staan wat we kunnen beluisteren?
 
Nog niet, maar vanaf eind deze maand ben ik meer thuis (wegens werk zit ik een aantal dagen per week in het buitenland). Dan ga ik mezelf dwingen nummers af te maken in plaats van te blijven klooien met mijn Eurorack ;)
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top