• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Verfraaide DSI Mopho X4 van 2 maanden oud

Freelander

Ouwe rot
Lid sinds
31 oktober 2011
Berichten
3.152
Locatie
Kop van NH
Inmiddels 2 maanden oud en ik heb de Prophet style knoppen erop gezet voor 80 euro (smoelt echt veel beter) de aankoopfactuur en in gewoon in doos met schermfolie, ongebruikte manual e.d. Enfin, je weet inmiddels wel hoe ik ze verkoop 8)

PRIJS: 775 met originele knoppen en 825 met de mooie + originele knoppen. (werkelijk een plaatje om te zien)

Geloof me, de X4 klinkt heel wat beter dan die hele dure DSI's, ik heb ze allemaal gehad....check:




EVT ruilen tegen analoge racksynth of analoge drumdoos, bespreekbaar, mits onberispelijke staat.

Ik verstuur zorgvuldig verpakt, maar koper betaal de daadwerkelijke kosten (ik dus niet)

:doei:
 
Aangepaste BODEM prijs:

750 met originele knoppen en 800 met de mooie + originele knoppen. (werkelijk een plaatje om te zien)
 
Knoppen hou ik zelf....

Lager gaat t niet worden... eigenlijk een nieuwe Mopho X4: 725 euro ophalen !

Verzekerde versturen NL: 735 euro
 
725 euro ophalen en verzekerde verzending 735.

Synth zit in de doos te wachten, gewoon een nieuw exemplaar en lager zal het niet worden...
 
700 nieuw in de doos, folie display, gesealde manual en geloof me... nieuwer dan de herhaaldelijk geretourneerde exemplaren bij muziekwinkels.

OPHALEN ! kop van NH
 
Back
Top