Vocaloid release

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

fuse

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
7 juli 2001
Berichten
18.831
Het door Yamaha ontwikkelde concept en door Zero-g uitgebrachte Vocaloid is nu aangekondigd op de Zero-g site voor januari volgend jaar.

Het is een plugin waarmee je teksten kan laten zingen door een virtuele zanger(es).
Ze durven het niet aan om in de demo's de leads te laten zingen door deze stemmen maar gebruiken het als backing vocals. Misschien dat de 3e variant gebaseerd op het nachtegaaltje MIRIAM STOCKLEY dit beter voor elkaar krijgt.

Zero-g site

Vocaloid site

Enne als je een Mac hebt moet je nog even wachten. (hoe lang zeggen ze er niet bij)
 
Re: Vocaloid release

Origineel geplaatst door fuse
Het door Yamaha ontwikkelde concept en door Zero-g uitgebrachte Vocaloid is nu aangekondigd op de Zero-g site voor januari volgend jaar.

pfff... volgens mij komt dat ding helemaal niet meer. hoe lang geleden hebben ze dat nou aangekondigd? twee jaar ofzo?
een jaar geleden zat ik hier hevig op te wachten, en in de tussentijd hoor je helemaal niks.
ik hoop dat ze 'm snel cracken, dat zal yamaha leren... sommige programmaeurs werken wel snel.

cyan "ik wil ook helemaal niet rationeel overkomen" circle
 
Origineel geplaatst door sander
Hee als dat echt goed klinkt, dan is dat wel een heel goed iee.
Hoef je tenminste niet opzoek naar een zanger(es).

klinkt heel erg goed. tenminste als je er van uitgaat dat het geen echte zanger of zangeres moet vervangen.
Je blijft het altijd horen.

Op de AES in de Rai dit jaar hadden ze een klein standje.

Ik denk dat het net zo'n rage kan gaan worden als toen Cher met autotune uitkwam.

En ouwe rukker, doe me een lol maar stop ns met te denken dat als een programmeur niet op tijd levert,
je dan maar de boel moet gaan kraken.

Zou jij dat leuk vinden als je er van moet leven????
 
Hehe, Cyan. Jouw zus kon toch zingen?
Dan hebbie zo'n ding elemaal niet genodigd.

Maar ehmm... die japanse uitvoering lijkt me wel wreed.

En ook uiterst sympathiek van Yamaha om aan domme mensen (die niet kunnen praten noch zingen) gedacht heeft. Nu kan eindelijk hun droom waar worden gemaakt.
 
Origineel geplaatst door Errol
Zou jij dat leuk vinden als je er van moet leven????

ja hoor, nu kom ik ook rond van puur sarcasme... :D
 
Origineel geplaatst door cyan_circle
ja hoor, nu kom ik ook rond van puur sarcasme... :D

als je dat maar weet:D

maarre dat ding is echt heel leuk hoor.

In die demonstratie werden de mogelijkheden goed uitgelegd en zoals ik al zei, het zal "nooit"zo snel op een echte stem lijken. alhoewel ze behoorlijk in de buurt kwamen.

Ik weet in ieder geval wat cyan_circle zn 1e textregels zijn.............."rukken helpt niet meer":duivels:
 
Origineel geplaatst door sander
Hee als dat echt goed klinkt, dan is dat wel een heel goed iee.
Hoef je tenminste niet opzoek naar een zanger(es).

W8 ff, Wat is er nou leuker dan op zaterdagavond in het cafe op zoek te gaan naar een leuk zangeresje?!

Maar inderdaad, bizar en leuk geluid hoor.
Je hoort het zeker wel. Het is net een TTS programma. Maar dat vind ik juist tof... dat het onreeel klinkt. Het is een synthesizer!

Kmoet meteen denken bij die chorus sample aan "2001: A Space Odyssey"
Die clinische goddelijke (perfectie) sfeer.
 
Origineel geplaatst door dob
W8 ff, Wat is er nou leuker dan op zaterdagavond in het cafe op zoek te gaan naar een leuk zangeresje?!

jajaja, en dan vraag jij natuurlijk of ze kan zingen??:D
 
Origineel geplaatst door Errol
jajaja, en dan vraag jij natuurlijk of ze kan zingen??:D

En dan aanbieden dat je ze helpt bij het halen van die hoge g!
 
Origineel geplaatst door slash
En dan aanbieden dat je ze helpt bij het halen van die hoge g!

hahaha!

"zeg meisje, wist je dat jij een speciaal plekje hebt voor die G..."
 
Hmm, ik struikel nou niet meteen over mijn eigen benen van enthousiastme.. Ik vind de demos beetje heel erg karaoke aandoen en niet echt professioneel. Nee, deze software hoeft van mij (ook) al niet..

Arv
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top