• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Eurorack Pret Systeem - 0-Coast Basimilus Clouds Peaks

platform

fishfinger
Lid sinds
8 januari 2003
Berichten
1.008
Locatie
Den Haag
Gisteren heb ik een nieuwe Beatstep Pro binnen gekregen voor mijn afgelopen maanden verzamelde bescheiden Eurorack systeempje. Dus uitgepakt en ben ik blij gaan spelen. Maar na een paar uurtjes gebeurde iets heel vreemds.. Ik kwam ineens tot de conclusie dat ik dit pad niet meer wil bewandelen en heb besloten om deze zaken te verkopen. Heb mijn handen al vol aan mijn Endorphin.es Shuttle en andere synths.

Nu kan ik de Beatstep morgen terugsturen, maar ik dacht laat ik eens proberen of iemand interesse heeft in dit systeem in zijn geheel. Plug and play drums, fm percussie, synth en effecten, wat wil je nog meer? Ik heb er toch wat tijd in gestoken en misschien heeft er iemand interesse in dit complete pret pakketje met of zonder de Beatstep. Scheelt weer gehannes. Dan probeer ik het geheel aan te bieden voor een leuke prijs en hak ik komend weekend de knoop door of de Beatstep Pro terug gaat en ik de rest wel/niet los ga verkopen. Althans dat was het idee. Ben er nog niet helemaal uit hoe of wat. Mooi verhaal toch dit?

Goed, wat je allemaal krijgt bij het Pretsysteem, alles overigens in nieuwstaat met bon, eerste eigenaar en meeste nog in de garantie:

1x 3u rack 110hp, multiplex.
1x 6u rack 110hp, eikenhouten ombouw. Incl. genoeg moertjes en schroefjes. Toekomstproof!
1x 4MS Row Power 30 incl. bijbehorende voeding (19V, 4,74A output) en 3 platte voedingskabels (niet afgebeeld)
1x Make Noise 0-Coast, nu ingebouwd, maar zonder modificaties. Kan dus zo worden teruggeplaatst in originele behuizing, is aanwezig.
1x Make Noise 4hp Blindplate en Intellijel Power Entry om de 0-Coast in te kunnen bouwen en van stroom te voorzien.
1x Make Noise passieve multi
1x Noise Engineering Basimilus Iteritas Alter BIA
1x Mutable Instruments Clouds
1x Mutable Instruments Peaks + Extra zwart frontje, dacht is leuk, maar front blijkt ruk gespoten want de verf laat los als je ernaar kijkt. Dus wordt hij nu omgedraaid gebruikt als blindpate.

Ik dacht aan de hoogst schappelijke en daarom rotsvaste prijs van 1100 euro voor het geheel (zonder Beatstep Pro). Enige ruiloptie zou zijn een Novation Peak, verder geen interesse. De racks, kabels, schroeven, boekjes, voeding en een hoop liefde zijn inbegrepen. Doosjes heb ik alleen niet meer wegens ruimtegebrek. De Beatstep Pro mag weg voor 225, maar alleen samen met de rest. Anders stuur ik hem terug.

Nou, het zal mij benieuwen. Niet allemaal tegelijk!

:mega: Groet.
 

Attachments

  • IMG_0203.jpg
    IMG_0203.jpg
    81,9 KB · Bekeken: 151
  • IMG_0202.jpg
    IMG_0202.jpg
    72,1 KB · Bekeken: 126
  • IMG_0188.jpg
    IMG_0188.jpg
    74,8 KB · Bekeken: 122
  • IMG_0189.jpg
    IMG_0189.jpg
    50,5 KB · Bekeken: 126
  • IMG_0186.jpg
    IMG_0186.jpg
    74,1 KB · Bekeken: 121
  • IMG_0180.jpg
    IMG_0180.jpg
    53,8 KB · Bekeken: 125
  • IMG_0178.jpg
    IMG_0178.jpg
    60,7 KB · Bekeken: 124
  • IMG_0179.jpg
    IMG_0179.jpg
    86,8 KB · Bekeken: 118
  • IMG_0176.jpg
    IMG_0176.jpg
    81,9 KB · Bekeken: 126
  • IMG_0175.jpg
    IMG_0175.jpg
    70,1 KB · Bekeken: 127
systeem is verkocht, Beatstep gaat terug naat den winckel.

Dank voor de interesse.

:slotje:
 
Back
Top