Bestaat er een programmaatje waarmee je videosamples mee kan sequencen?

PzHKL

Terror Management
Lid sinds
3 januari 2003
Berichten
935
Locatie
the Chiba Hilton
Ik heb voor school de opdracht om videosamples te editten en daarbij alleen te letten op geluid, ik kan dus allerlei dingen filmen opknippen en sequencen.
Dat lukt aardig in premiere maar 1 voorwerp een beetje leuk ritmisch te laten klinken kost me een hele avond en dat zou betekenen dat ik mn opdracht niet op tijd zou kunnen inleveren, niet zoals ik wil in ieder geval.

Nou vraag ik me dus af of er een pakket bestaat waarmee je videosamples zou kunnen sequencen alá Fruityloops.

Alle ideeën die in deze richting komen zijn welkom!

-Pascal.
 
ondersteunt resolume geen avi clips met audio?
Of misschien met flash?
Ehm... vegas video?

-C-
 
Als dat programmaatje midivid ook de complete sequence kan wegschrijven als videobestand zou het helemaal zijn wat ik nodig heb.

Thanx allemaal! :okdan:

ik ga s naar wat van deze propgramaatjes kijken.

-edit : als ik er uit ben welk ik ga gebruiken meld ik het hier ook nog wel ff.
 
Resolume is echt vet!!
triggeren, sequences opnemen, effecten erover... dikke vette shit!
 
Ja maar de effecten van resolume vind ik niet zo heel denderend, het werkt wel lekker met mn dx200 als controller trouwens :)

En volgens mij kun je niet de sequence exporteren als video bestand ... ?
 
Origineel geplaatst door cyan_circle
Resolume is echt vet!!
triggeren, sequences opnemen, effecten erover... dikke vette shit!

Offtopic:

Resolume is van mijn voormalige ICT leraar8)
 
http://www.mc909.com/vlink.html


Many creative artists have discovered the benefits of using audio and video together. With the MC-909’s V-LINK feature, you can integrate video with your Groovebox sequences. First, edit the video with the Edirol DV-7PR Digital Video Workstation (sold separately). Then use V-LINK to trigger clips, perform video effects and transitions from the MC-909’s sequencer and front panel along with the music. This futuristic workstation does it all!

Beat this RS7000 (hehehe)



Take care


EF
 
Back
Top