• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai S2000 sampler (met 8 output expansion)

JasonX

Ingeburgerd
Lid sinds
23 september 2004
Berichten
30
Locatie
Leiden
Beste luitjes,

In verband met een aankomende verhuizing ben ik aan het opruimen en stuitte op mijn oude Akai S2000 sampler en die kan mooi weg.

Wat ik weet:
- Akai S2000 sampler
- Bevat de 8 output uitbreiding
- Inclusief de handleiding
- Inclusief een berg kabels zoals op de foto
- Exclusief de boot disk
- Exclusief extern medium voor samples, zoals een ZIP drive o.i.d.
- Altijd in een rookvrij huis gestaan, wel jaren ongebruikt maar power on werkt dus neem aan de rest ook gewoon nog :)

Wat ik niet weet:
- Of het geheugen uitgebreid is; ga het ook niet openschroeven om domme handelingen te voorkomen.
- Hoe te gebruiken. Ik heb deze sampler van mijn vader gekregen toen ik jaaaaaaaaaaren terug eens wat wilde proberen met muziek. Toendertijd nooit goed in verdiept en gesnapt dus is in feite weinig gebruikt. Daardoor fysiek in hele goede staat, moet alleen even afstoffen. Maar ik kan je daardoor niks over vertellen qua gebruik, instellingen of de techniek. Heb dus verstand van wat je koopt, aan mij heb je weinig ;)

Hopelijk werken deze Dropbox foto's anders hoor ik het graag:

Voorkant

Achterkant

Richtprijs vind ik lastig, als ik kijk op marktplaats ter referentie, staan daar momenteel vooral exemplaren zonder de uitbreiding. De ene met uitbreiding wordt nog op geboden maar heeft geen kabels en handleiding ogenschijnlijk.

Omdat het moet, is de richtprijs € 100. :beard:
 
Back
Top