• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

S5000 met véél extra's (scsi, Aksys,...)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ano220424

Dismembered
Dismembered
Lid sinds
10 oktober 2002
Berichten
5.702
Wegens 1tje te veel :

Akai S5000 V2 + box & manual
met 96 meg : 925 euro (zonder hieronder vermelde optie's)
of
met 512 meg : 1100 euro (zonder opties)

Opties (niet los te koop)

IBS56USB - USB kit : 120 euro ( inclusief Aksys edit/remote soft)
IBS508 P - 8 extra output kit 250 euro

Extra's (naast Akai's ook voor PC te gebruiken als dedicated Audio disks voor Logic of Cubase )

Adaptec UW2 SCSI interface : 75 euro
Lacie D2 / 2.1 G externe SCSI Harddisk : 95 euro
IBM/COMPAQ 9.1 G SCSI UW2 : 130 euro (nagelnieuw in doos)

Tascam DA 20 DAT-recorder 350 euro (zeer weinig gebruikt/topclass ADDA-convertors ! )

Al het materiaal in 1ste klasse staat en werkt perfect. Indien sampler + harddisks zet ik deze tjokvol met topsounds !!!
De HD's en SCSI interface zijn eventueel los te koop en te gebruiken als dedicated audio disks voor Logic of Cubase.
SCSI-disks zijn véél performanter dan IDE/ATA waardoor je probleemloos 96 tracks en meer kan opnemen/weergeven.
Dmv Aksys kan je samples drag&droppen PC<>Sampler, editten en remote bedienen. Handig en het werkt erg goed en snel.
Geen ruildeals, vaste prijzen.
 
?

?

Ik moet vaststellen dat er de laaste tijd weinig beweging zit in de DSF-winkel.

Spijtig dat de mogelijkheid om te reageren op de aanbiedingen onmogelijk werd gemaakt, niet ?
Ondanks alles brachten - ook de minder geslaagde reacties en het geruzie - die mogelijkheid wel sfeer in de winkel, nu is het dooie koek en ligt de handel quasi stil, of zie ik dat verkeerd ?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top