• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Galm gezocht-ocht-ct-t-t

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dreamer

herkauwbaar
Lid sinds
30 april 2015
Berichten
2.591
Locatie
Tranendal
Dusch, de ruis en gekraak van m'n dsp128 begint me nu toch wel echt te irriteren, dus ik wil een stapje omhoog.

Wat ik zoek is een goed bruikbare en simpele reverb unit, liefst 19"/1U, met degelijke presets (room/hall/etc.) die je gewoon lekker op een send kan hangen.

Aantal tips die ik al heb gekregen:

- yamaha rev5
- yamaha rev7
- alesis midiverb 2
- lxp-1
- lxp-5
- zoom 1201

prijs-range dus iets van 80-120eu. iemand? :)
 
Voor 50 euro kun je niet echt een buil vallen aan een MPX110. Niet super uitgebreid qua instelbaarheid (ik meen 3-5 parameters per preset, en een hoop alleen via midi), maar weinig mis met het geluid van een Lexicon. Sowieso geen ruis en kraak.
 
Voor 50 euro kun je niet echt een buil vallen aan een MPX110. Niet super uitgebreid qua instelbaarheid (ik meen 3-5 parameters per preset, en een hoop alleen via midi), maar weinig mis met het geluid van een Lexicon. Sowieso geen ruis en kraak.

* tenzij je 'm te hard instuurt, uiteraard...
 
Cool Soul_C, heb je nog een mooi verkooppraatje over waarom de mpx500 zo gaaf is? ;)
Deze had ik namelijk nog niet in het rijtje met 'tips' staan.
 
nou wat ik er fijn aan vind is het karakter sowieso en dat je vrij direct parameters kan veranderen zonder door menu's te scrollen
er zitten 4 draaiknoppen op die direct effect geven, wil je naar een ander set parameters dan moet je wel even selecteren maar het gaat vrij vlot allemaal. verder kan je m -dacht ik- ook als 2 mono fx configureren, dan heb je dus 2 verschillende effecten, al heb ik m zelf nooit zo gebruikt. en hij steekt niet zo diep, dat kan ook wel handig zijn.
ik had onlangs een kapotte mpx550 gescoord voor weinig die heeft inmiddels zn plek ingenomen t is een kleine upgrade (meer geheugens) maar ik meen dat de geluidskwaliteit het zelfde is voor zover ik kan horen. vandaar dat ie weg mag.
geschikt vind ik m zelf vooral voor plates en rooms enz, modulatie en delay .distortion ben ik nooit zo'n fan van bij digi fx maar dat zit er misschien niet eens op

maar weet je wat , ga je op je gemak oriƫnteren want er zijn veel meer fx bakkies in dat budget, en als je dan denkt die mpx500 lijkt me wel wat dan mag je m gerust op proef meenemen en dan kan je op je gemak zelf horen of het wel of niet wat voor je is
 
De Zoom doet nog steeds niet? :(

Ik kan verder nog een DEP5 aanbevelen en de Behringers V-verb.. is echt een zeer goed klinkend ding. Heb er van beiden n paar en allemaal voor onder de 100 euro gekocht.. ;)
 
Hmm, tips te over dus en 1 serieuze suggestie.

Misschien dat ik dan maar op je aanbod voor de MPX500 in ga SoulC ;)

(tenzij er nog anderen een galm te koop hebben)
 
Die lexicon algo's klinken zeker puik en super clean.

Twijfel nog wel of ik de dsp128 er bij laat voor wat gruiziger alternatief hehe
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top