Access Virus C OS6.5 build 352: alweer een update!

SpaceAgent202

Sinds 2001
Lid sinds
19 oktober 2001
Berichten
7.755
Locatie
Out there
de eerdere versies van OS6.5 zijn van de site gehaald en er is weer een nieuwe te downloaden.

[....] contains a bug which
disables the individual analog outs 3-6 under certain circumstances.
A bug fixed version of OS6.5 is available
nieuwe versie OS6.5 is beschikbaar op:
http://www.access-music.de
 
Ze hadden een virus ontdekt?
 
Kweenie hoor, ben zelf ook programmeur. Maar dat soort geintjes moet je niet al te vaak flikken anders zegt de klant ook maar dat je niet meer terug hoeft te komen.

Mja, zij kunnen maken wat ze willen he. Fatsoenlijk testen is er dan ook al niet meer bij. Extra outputs lijkt me iets wat niet al te moeilijk te testen was. Dan mag je nog van geluk spreken dat ze zo slim zijn om dit retesnel op te lossen.
 
Origineel geplaatst door GREENSKiN
De extra outputs werkten niet meer. Bugje.

Oei, en ik had al bijna de hakbijl in m'n Virus gezet :) Kreeg met geen mogelijkheid de extra outs aan de gang.
Ff checken of ze het nu wel doen.....
 
sinds de release op 6-11-2003 zijn er al 2 nieuwe operating systems versie 6.5 uitgekomen.
ik vind dat fuse een erg sterk punt heeft
 
Goeie reden om maar even te wachten met installeren. Moog klanken verouderen niet. Dus die paar weken kan ik nog wel wachten. :D
 
Tsja, dat er bugs in hardware steeds vaker voorkomen is zwaar irritant.

Laatst zat ik wat te pielen met mix automation van m'n mixer en als ik aan de EQ draaide ging het kanaal muten.
Oftewel midi send/receive klopt niet. Ook fijn.
Terwijl een andere fout van remote aansturing wel weer opgelost was.
En daar verzin je dan maar weer wat op.

En het irritante is dat je er soms pas na langere tijd achterkomt.

Bijv als je LFO gaat flippen als je hem met een CC aanstuurt boven de waarde 20 (ik roep maar wat).
Soms maakt het een nummer extra gaaf maar meestal ik het gewoon zwaar k*t.
 
Origineel geplaatst door fuse
Tsja, dat er bugs in hardware steeds vaker voorkomen is zwaar irritant.

tja dat is inderdaad zo.
een virus c geeft kleine tikjes bij het veranderen van de semitonewaarde van een oscillator, te horen als je met 1 oscillator aan het experimenteren bent. dat kan niet de bedoeling zijn.

(dit dus in het kader van bugs die steeds vaker in hardware voorkomen.)
 
Laatst gewijzigd:
weet niet of het een bug is maar heb ook zoiets met mlijn nord rack 2,het gebeurt wel dat die klootzak gewoon niet meer dan 4 voices kan spelen .
Al die polyfonie hongerige functies gedisabled (unison ,layering )en nog steeds dezelfde shit .
gelukkig gebeurt het sporadisch,maar van clavia geen reactie ....
bugger
 
Origineel geplaatst door the tall lad
Al die polyfonie hongerige functies gedisabled (unison ,layering )en nog steeds dezelfde shit .

Ook geen KeyboardSplit aan?
Ik vraag maar even...

Wout
 
Back
Top