vraag over acces virus help???

joepie

Nieuwkomer
Lid sinds
26 Maart 2002
Berichten
4
Locatie
a~dam
ik zoek de internet pagina van acces kan het nertgens vinden
de tweede vraag is voor een kernner van de acces virusd
daar gaan we ik weet dat er in de virus meedere geluid banken zitten ik wil ze daar naar toe sturen met(force to bank a,b)maar ik weet niet hoe ik ze erop moet krijgen kan niet sturen al siemand me dat kan uit leggen bennen we blij
want ik word er:stupid van
 
oke maar ik weet niet hoe ik die naar voren kan halen en dan storen krijg ze niet in bank nog bedankt voor je eerste antwoord
 
Met force to bank bedoelen ze in welke bank sysex dumps moeten worden opgeslagen. Stel je download een midifile met geluiden. Deze speel je af in je sequencer en dan worden ze automatisch in die gekozen bank opgeslagen...fluitje van een cent.

Je kan ook presets bewerken (bv C12) en deze dan opslaan in bank A of B.

Misschien dat je je vraag iets duidelijker moet stellen ;)
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar dit staat in de handleiding:
CTRL>midi dump rx>force to bank A(of B).
Dit is voor een hele bank.
Voor een patch van een bank moet je "force to edit buffer" gebruiken.
Nou nog het juiste midikanaal en klaar.
 
heren jullie worden bedankt voor jullie antwoorden ik ga ze direct proberen en jullie horen nog vamn mij
ik heb bij mijn acces alleeen een engelse handleiding gekregen en wat jullie zeggen heb ik nog nergen s gelezen dus norgmaals mijn dank
:)
 
Die handleiding is idd behoorlijk ruk. Maar bij elke OS update zijn er natuurlijk dingen toegevoegd danwel aangepast aan de Virus. Er zijn dus veel toevoegingen op de handleiding op de acces website te vinden...
 
Back
Top