• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kleine opruiming, synths en ander leuk spul

4-Tek

Overjarig lid
Staff member
Lid sinds
10 oktober 2001
Berichten
1.938
Locatie
Pijnackert
Het is weer eens tijd om ruimte te maken voor nieuwe spullen dus er mogen weer wat oude dingen weg.

Nord Lead 3 750 euro
Ik heb een tijdje getwijfeld maar ik heb de Modular G2 ook al en dus is deze overbodig. Volgens mij de mooiste Nord Lead. De nieuwere modellen hebben de geweldige bediening niet meer. Deze is in prima staat, ik ben de 2e eigenaar en hij heeft zowel bij mij als bij zijn vorige baas alleen rook en huisdier-vrij gestaan.

DSI Mopho 200 euro
Ik vond hem zo mooi dat ik inmiddels een Tetr4 gekocht heb. Dus deze mag weg. Een stem uit de Prophet 08 maar dan met 2 extra sub oscillators en de Mopho feedback. Ook in goede staat en rook/huisdiervrij.

Novation Drumstation 180 euro
Goedkoper ga je geen 808 en 909 geluiden krijgen. Klein beetje rack-rash maar verder optisch en technisch helemaal goed.

Akai MPD 32 40 euro
Mooie controller met de drum-pads van de MPC serie en een hoop knopjes en schuiven. Ik gebruik hem te weinig dus mag hij weg.

M-Audio Firewire 410 40 euro
Staat al een tijdje in een hoek niets te doen dus mag ook weg.
 
Voor ik het vergeet. De spullen zijn uit te proberen en op te halen in Pijnacker. Verzenden doe ik niet.
 
Al wel wat interesse maar er zijn nog geen apparaten weg. Dus bij deze een zondagmiddag schopje en wat extra informatie naar aanleiding van een paar vragen;

De Drumstation is een V2 (met de oranje letters)
De Mopho is de desktop versie.
 
De drumstation is verkocht aan een vriendelijk forumlid. De rest van de spullen is nog steeds te koop.
 
Kleine update;
Ook nog te koop vanwege een impulsieve aanschaf een Waldorf Microwave 2 in prima staat voor 500 euro.

En een prijsverlaging,
De Akai MPD-32 en de M-Audio Firewire 410 mogen samen weg voor 50 euro of 30 euro per stuk.

De Nord Lead 3 en de Mopho Desktop zijn ook nog steeds op zoek naar een nieuw baasje.
 
De Mopho is gereserveerd.

Er komt ook nog een Proteus 2000 bij. Een mooie rompler van Emu die als je hem beter leert kennen ineens ook ineens een dikke synth engine blijkt te bevatten. Het apparaat is op wat rack-rash na in uitstekende staat. Voor 150 euro
 
Nog veel mooie spullen te koop. De kleine opruiming is toch wat groter geworden;

Nord Lead 3 - Een mooie allrounder in prima staat met een fijne gebruikers interface en een goed masterklavier. 750 euro

Waldorf Microwave 2 - Een Microwave XT in rackformaat 500 euro

Een E-Mu Proteus 2000 Een rompler met uitgebreide synthese mogelijkheden. 150 euro

De M-Audio Firewire 410Een firewire audio interface met een hoop uitgangen om bijvoorbeeld je VSTi een mengtafel in te sturen en twee mooie instrument en microfoon voorversterkers. 30 euro
 
De koper van de M-Audio 410 is ineens heel stil dus hij is weer te koop.
De Nord Lead 3, Proteus 2000 en Waldorf Microwave 2 zijn er ook nog.

Alle apparaten in prima staat, uit te proberen en op te halen in Pijnacker. 15 minuten met de metro vanaf Rotterdam CS.

Ik ben eventueel geinteresseerd in ruil met een (of twee) Motu 24I/O, de PCI kaart heb ik al.
 
De proteus 2000 is gereseveerd en wordt hopelijk maandag opgehaald.

De Microwave 2 en Nord Lead 3 zijn er nog steeds.

Hopelijk kan ik kopers lokken met een demo van youtube? 8)
 
De Proteus 2000 is verkocht aan een vriendelijk forum-lid,

De Microwave 2 en Nord Lead 3 staan nog op een nieuw baasje te wachten.
 
Een kleine wijziging,

De Microwave 2 gaat uit de verkoop. Er komt een Kawai K4r bij. Dit is de rack versie van de K4 met 8 losse uitgangen. Een van de vroegere digitale synthesizers, met nog verrassend lekker klinkende filters. Ik wil er graag 120 euro voor hebben.

De Nord Lead 3 is er ook nog voor 750 euro

De apparaten zijn in Pijnacker te beluisteren en op te halen. Versturen doe ik liever niet.
 
Een kleine prijsverlaging op zondag;

De Nord Lead 3 mag voor 700 euro weg
De Kawai K4r mag voor 100 euro opgehaald worden

Beide synthesizers zijn te beluisteren en op te halen in Pijnacker. Versturen doe ik niet.
 
Back
Top