Acces Virus OS6.5 - nieuw filter

GREENSKiN

Stamgast
Lid sinds
13 november 2001
Berichten
373
Locatie
Den Haag
Access komt met een nieuw OS voor de Access Virus. Grootste toevoeging: Een compleet nieuw (Minimoog imitatie) filter.

virusc_400.jpg


OS6.5 - AN UNPARALLED FILTER EXPERIENCE

OS6.5 for the Virus C, KC, Indigo2 and rack XL is the next landmark in our unique software update policy. It underlines the Virus’ OS reputation as the most sought after synthesizer operating system in the industry.

You know the Virus sound, the one that’s a staple in all current hit records from Dance to Hip-Hop to Rock. It’s an amazing sound with almost endless possibilities for creative minds.

Well it ain’t broke and were not fixing it, but we are introducing a whole new Virus sound courtesy of our brand new filter. Modeled from the legendary Mini Moog, this self-resonating filter delivers a Virus sound that is gritty and screaming yet rich and warm, but above all is 100% fresh. It’s like downloading a whole new synth into your Virus.

And it doesn’t stop here. In difference to the Mini Moog you decide on how many filter poles suit your needs. The Access Ladder Filter includes 1 pol [6dB], 2 pol [12dB], 3 pol [18dB] and 4 pol [24dB] variations.

Gratis te downloaden via http://www.access-music.de/. Er staan daar ook demo MP3s van het nieuwe filter.

Jammer dat ik geen Virus heb :)
 
Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door Roel
ik heb het filter al een poosje... en ik moet zeggen... het is errug leuk om mee te spelen !! 8~
Ik ben benieuwd! Roel, mag ik een keertje komen luisteren?
 
Laatst gewijzigd:
ben benieuwd hoe ie klinkt! iemand?
 
Origineel geplaatst door Roel
ik heb het filter al een poosje... en ik moet zeggen... het is errug leuk om mee te spelen !! 8~

hoe heb je dat voorelkaar dan? ben je beta tester? :)
 
nog geen week geleden zitten knoeien om OS6.0 erop te zette, en lap, 6.5 is er :), although, i can live with it :D
 
mooi spul he ;)


gr. Mario
 
ik vond os 6.0 te weinig toevoegen maar 6.5 ga ik wel installeren.
;)
maar roel zit jij in het ontwikkelteam van access? weet je dan ook wat er nog meer gaat komen :) hehe
 
De demo's klinken wel erg lekker!

Vraagje!

Ben je na installatie het andere filter kwijt, of is het een extra optie in de virus? Dus de keuze tussen het oude en het moog filter!
 
er is een nieuw filtertype toegevoegd.
de gebruikelijke 4 blijven gewoon bestaan,
op filter 1 heb je in het filtereditmenu nu ook nog een analoog model van een 1pole,2pole,3pole, en 4pole filter.
 
Jeez' ! Ik heb nog maar versie 5.5 !!
Toch eens ergens gaan updaten!!
 
versie 6.51 is ook al uit.
dat bedoel ik maar, ik w8 altijd ff een weekie of 2 met os updates. weer een bug...
maar enfin het filter is vet (zo aan de mp3s te horen :))
 
en hopla d's fijn, zal van het weekend ook maar eens updaten:D

ben erg benieuwd naar het filtertje, kan hem nu niet beluisteren dus moet jullie maar op het woord geloven.

maar virkaz ik kan alleen maar versie 6.50 zien op de side ??
 
Back
Top