• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ensoniq Mirage+ discs, Filter Queen, REX50 en X5DR

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Monza

Ingeburgerd
Lid sinds
15 april 2004
Berichten
49
Locatie
Amsterdam
Ensoniq Mirage Sampler met extra’s!
Ensoniq Mirage 8-bit sampler met drie manuals en 55 disks vol samples
Befaamde vintage sampler uit de vroege jaren tachtig, met 8 bit samples en analoge Curtis-filters. Behoorlijk rauw (mono) geluid naar moderne maatstaven maar daarom ook heel vet. Doet het 100%. Ik ben tweede eigenaar en heb hem al 15 jaar in huis – zonder ooit een mankement.

Verkoop is inclusief een uitgebreide verzameling samples op 63 diskette:
- Diskette 1 t/m 24 van de MUG (midi users Group): met name veel drums en percussie – op alle diskettes staat ook het OS
- Diskette 1 t/m 24 Mirage Sound Disk: vooral synths, piano’s, orgels, ‘tuned percussion’ en gitaren, incl bv de PPG Glass Planet en Fairlight Orchestral Hits en Syncronic
- 5 diskettes van Syntaur Productions met van alles, waaronder een fantastische MPC Beatbox kit
- 5 eigen DD diskettes met samples, vaak variaties op een van de bovenstaande series
En verder nog:
- Drie diskettes met het OS en/of formatting discs
- Nog 5 ongebruikte DD diskettes

Alles in één koop: 350 Euro. Ik verkoop de diskettes helaas niet los

Electrix Filter Queen
Mooie stereo analoog filter. Gebruikt maar doet het helemaal. Stereo te gebruiken als 12 db filter of mono als 24 db. Met ingebouwde LFO en resonance voor bizarre space effecten. Inclusief Electrix adapter.
99 Euro

Yamaha REX 50 multi effectapparaat
Oldschool (12 bit?) digitaal multieffectapparaat. Naar verluid de SPX90, maar dan verpakt voor gitaristen. Voor gitaristen misschien niet het meest toegesneden van de smaak van nu, of je moet van afgeknepen eighties digitale distortion houden… Wel heel gaaf voor over keyboards of gewoon als je van afgetrapte ‘out of this world’ geluiden houdt – dan is die distortion juist wel weer leuk, zeker in combinatie met echo, reverb of de – ook heel digitale - phaser en flanger.
Deze jongen heeft een kras over de top (vorige eigenaar). Ik heb ooit de stereo uitgang opnieuw gesoldeerd, verder nooit een probleem mee gehad. Display doet het goed.
60 Euro

Korg X5Dr synth
90’s rompler synth – soort van opvolger van de M1, en ook met veel van de kenmerkende geluiden daarvan (bv die ‘Ride On Time’ housepiano, dat ‘Show Me Love’ orgeltje, ‘Lore’ en nog wat van die fuifnummers). 64 stemmig polyfoon, tamelijk overzichtelijk te editen via het schermpje en met 430 multisounds en 236 programs. GM compatible maar je kunt er (gelukkig) ook nog heel veel andere kanten mee op. Inclusief adapter.
70 Euro
 
Last edited by a moderator:
Ik had er even bij moeten zeggen dat het bij die Ensoniq sampler om de RACK sampler gaat, zonder keyboard dus! Het is dus het DMS8-model.
 
Mirage, REX50 en X5Dr ook gereserveerd.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top