Just Hit It (HOUSE)

Fijne geluidjes in een guitig jasje gecompoineerd
het gaat natuurlijk nergens heen maar ja is dat nodig?
 
Laat die overgangen maar aan de DJ`s over.



een overgang in de Mix bedoel je? zeker als dj:dj: haha
Vergelijk jij een olifant ook met een muis?
Het zijn wel 2 zoogdieren dat is zeker

ik weet niet in welke anno wij leven denk 2017? maar als producer met een aantal release tracks moet je ook als DJ kunnen werken denk ik ?
Dus oefenen als hobby is wel goed


Anders is het beter om te wachten tot je 65e als DJ dat is ook een overgang periode voor sommige mensen
iedereen werkt met zijn eigen draai en manier van maken wat bij mensen past en soms raakt en ook vaak erg stoort
En dat is ook maar goed anders was er maar een soort muziek



Heb je wel eens naar de house van 1990 till 2017 geluisterd?
Zie de 2 verschillen


Dit bedoel ik niet persoonlijk :
1:
Ik heb een wasmachine ik wil geen afwasmachine dat is alleen voor luie mensen
Ik denk : Dan moet je ook geen wasmachine kopen


2:
Ik heb alleen maar PRO hardware Software is voor luie mensen
Dan denk ik ook : koop dan een trommel met een gitaar en een blokfluit


Hardware hahah
 
Laatst gewijzigd:
Dat is het mooie van software :
het liefst editten ze elke noot presies anders met effecten van hier tot tokio zodat geen1 stukje hetzelfde klinkt zodat het niet opvalt, hyperactief editten.
Tot je 65e ?, jij bent dan over op analoog of je hebt opgegeven.
 
Die geluiden wat uit jou mooie pro speelgoed komt wil ik ok graag hebben
Maarja de percussie wat mensen uit een 808 of 909 horen zijn ook samples die uit een echte drumstel komen ??
Opgenomen en daarna digitaal via de pc geupload zijn naar het hardware in de fabriek?
Het is allemaal een pot nat ben ik van mening


Met drumazon sampler kan je met software bijna hetzelfde maken maar toch wil ik een 808 of 909 hebben waarom weet ik ook niet!!!
 
Maar wel jammer die leuke Hardware tijd
Toen iedereen een 808 had met wat extra hardwareer er bij?
kon je niet makkelijk liegen met muziek maken omdat je het gelijk kon horen aan het hardware
En dan daar leuke onbekende effecten en mooie loops mee maken zonder DAW was wel meer een kunst
en dan diegene laten horen die hetzelfde spul heeft als jezelf
Dat is het mooie aan deze forum!!! wat de Hardware producers in leven houd ipv alleen DAW maken


Maar eigenlijk werkt het net zo in fruity loops
alleen je moet weten hoe het software werkt als je dat weet? gaat er een wereld open ook in combi met hardware
Ik hoorde wel eens muziek van personen uit DAW dat ik bijna vingers in mijn oren deed
Na een opleiding van 2 week schrok ik van de resultaat in vooruitgang van dezelfde persoon
waar ik zelf jaren mee bezig was

De wijze en manier van maken met DAW is zo ruim voor iedereen???
zo erg dat ik zelfs tutorial filmpjes niet snap na 3x kijken omdat mijn wijze totaal anders is met dezelfde DAW


Dat is soms ook erg vervelend omdat iedereen denk dat hun manier het beste is
Soms als 2 producers samen in een studio hun wijze delen worden ze beide ook 10x beter in producen
het gaat er om wat je maakt zo dat het goed klinkt
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top