• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Dave Smith Tempest + bijhorende tas en stofhoes

Dave Mech

Ouwe rot
Lid sinds
20 Maart 2011
Berichten
1.371
Jup hij gaat er toch uit. Echt een vette synth. Zowel als drumsynth, groove box en als Poly synth. Dikke geluiden, en als je de tijd er in steekt punchy sounds ook. Wereld aan info op de officiële dave Smith forums en website 'noisy little bugger' Toch doe ik 'm weg omdat ie net niet helemaal in m'n workflow past achteraf gezien helaas. Heb er wel erg plezier van gehad ondanks de korte tijd dat ik 'm heb.
Komt inclusief universele adapter (originele adapter heb ik niet, maar deze werkt gewoon top)

Ook krijg je er een DSI Tempest schoudertas bij twv 60 euro, een op maat gemaakte stof hoes, en een stereo jack naar 2x mono jack kabel (twv 16 euro).

1300,-
 
Back
Top