Nieuwe track

Xypes

Stamgast
Lid sinds
3 juni 2012
Berichten
479
Hey iedereen

Ik heb weer even niets gepost en heb me dan ook wel even met deze tack beziggehouden.
Benieuwd wat jullie er van vinden. Alle commentaren zijn welkom
en helpen mij enorm, zeker van op dit forum!

Laat me weten wat jij zou veranderen of juist zo goed vindt.

Bedankt voor het luisteren alvast
Yannick

 
Heel goed gedaan , ik hoor geen harmonische fouten .
De basis is goed, zeer goed zelfs .
Alleen een kleine opmerking op het hoog , is vrij goed aanwezig .
Even mee opletten in jou mixing .
Voor de rest :okdan:
Zegt genoeg zeker
mvg
 
Het beste vind ik de compositie, deze klinkt behoorlijk origineel. Wat minder geslaagd vind ik de kickdrum, deze heeft voor mij teveel 'pok' en staat te hard naar mijn mening. Ik zou zelf altijd voor een vollere, rondere kick gaan, maar dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak.
 
Kreeg van anderen ook de opmerking dat bij de drop die basssound er te wobbelig inzat,
wat denken jullie daarvan?

Kick is idd een mening, kan ik ook wel eens bekijken.
Bedoelen jullie dan een minder techno-sub kick en meer in een andere richting of?

En Lebard Guan, wat bedoel je met het hoog is goed aanwezig, mee opletten? Dat het er niet te veel doorkomt of?
Mixing is niet mijn sterkste punt en heb het daar best moeilijk mee, dus tips daarover mogen zeker neergeschreven worden ;)

Bedankt voor de feedback alvast
Gr Yannick
 
Kreeg van anderen ook de opmerking dat bij de drop die basssound er te wobbelig inzat,
wat denken jullie daarvan?

Kick is idd een mening, kan ik ook wel eens bekijken.
Bedoelen jullie dan een minder techno-sub kick en meer in een andere richting of?

En Lebard Guan, wat bedoel je met het hoog is goed aanwezig, mee opletten? Dat het er niet te veel doorkomt of?
Mixing is niet mijn sterkste punt en heb het daar best moeilijk mee, dus tips daarover mogen zeker neergeschreven worden ;)

Bedankt voor de feedback alvast
Gr Yannick
Ten eerste vind ik persoonlijk de kick niet storend omdat dit een keuze is ( misschien een gate erop ) maar dat is persoonlijk , ik heb er al veel slechtere gehoord .
Het hoog is inderdaad iets te veel aanwezig, vooral in het begin, op zich geen probleem hoor,
Ik vind het goed .
mvg
 
Back
Top