cursusboek Cubase SX ??

bertjan

Nieuwkomer
Lid sinds
25 september 2003
Berichten
17
Locatie
Ede
Weet iemand of er ook een goed boek is welke stapsgewijs uitlegt hoe met Cubas SX te werken?
Voor Cubase VST heb ik wel zo' n boek en is verrekte handig.
De verschillen zijn toch best groot. Teveel om zelf allemaal uit te zoeken eigenlijk .
 
He cool, die site was ik nog aan het zoeken. :)

Die vent heeft heel veel handige SX tips. Zeker de moeite waard.
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
Wat ik me afvraag is wat die boek toevoegd aan de handleiding......

Ik had geen handleiding bij mijn Cubase gekregen alleen een dun boekje. En volgens Future Music
was dit boek een goede aanvulling op de handleiding van steinberg vandaar.

Volgens mij is het dat boek i.p.v. die boek(weet niet zeker had altijd slechte cijfers voor spelling).
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
Wat ik me afvraag is wat die boek toevoegd aan de handleiding......

Er zijn ook mensen die een update hebben(zoals ik) en daar dus geen full paper handleiding bij hebben gekregen....
 
En dit is er een in het nederlands geschreven.
Handboek Cubase SX

Robert Guerin.

Misschien wel iets te basic.
 
Waarom is dat boek in jou ogen iets te basic?
Voordeel is i.e.g. wel is dat het in het nederlands is geschreven. Geef ik toch wel de voorkeur aan.

Ik heb zo' n boek voor VST geschreven door Robert Jansen. Beviel mij erg goed moet ik zeggen. Zoiets zoek ik dus eigenlijk weer maar dan dus voor SX.
 
Het was niet negatief bedoeld. Ik vind het een heel duidelijk boek, maar ik ben nog niet zolang geleden overgestapt op cubase. Als je al ervaring hebt met Cubase is misschien te basic, maar dat weet ik dus niet.
 
oh zo.
Ik snap het. Ik zal die naam eens onthouden en eens in de boekenwinkel gaan snuffelen.
Ikkan wel zomaar iets bestellen via internet of zo maar wil het toch wel eerst even zien.
Dank voor alle tips.
:)
 
Heb je net zo'n boek doorgeploeterd en 'moet' je ineens over naar SX2.

Die is voor een paar dingen helemaal anders. Maar je moet ergens beginnen he.

Of zijn er al SX2 boeken? Wie o wie?
 
Ik vind het een beetje vreemd dat je geen handleiding krijgt bij een update. Ik heb de SX2-update en daar zat gewoon een "Getting Started"-boekje bij. De echte, volledige handleiding staat op de bijgeleverde CD-ROM en zo was het ook bij oudere versies als SX1 en VST5 bijv.
 
bij de update zit idd wel een getting started boekje en ook wordt de handleiding wel in electronische vorm meegeleverd maar dus niet in boekvorm. Maar de vraag was toch niet zozeer gericht op het hebben van de handleiding (die kun je zoals BamBam zegt gewoon bestellen bij BMI) maar op het hebben van een boek waarin Cubase stapsgewijs wordt uitgelegd (zeg maar een cursus in boekvorm). Dat is iets heel anders, toch?
 
ik heb zelfs begrepen dat er instruktie video's zijn voor cubase SX
weet iemand daar wat van ???
 
Back
Top