• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MDLR Portable Case 12U / 104HP

Freelander

Ouwe rot
Lid sinds
31 oktober 2011
Berichten
3.152
Locatie
Kop van NH
Ongebruikte staat, nieuw dus... Duurste uitvoering met Doepfer PSU-3 (ligt net een week bij mij thuis)

Nieuwprijs 1099, bij mij nu 949 euro !

Wilde 'm absoluut niet wegdoen, zo'n prachtige case van NLD fabrikaat (SF member ;) )

Kan overwachts een hele mooie Arp 2600 clone kopen en heb de euro's hard nodig...
Neeh de case gaat niet voor minder weg, de koop is al definitief alleen het moment van overdracht nog niet...

MDLRCASE_12U_104HP_portable_eurorack_case_ringstand.jpg

MDLRCASE_12U_104HP_portable_eurorack_case_switch.jpg
 
Koper haakt af., dus nog steeds beschikbaar...NIEUW ONGEBRUIKT exemplaar !

Inruil van Strymon Timeline mogelijk, de rest van de euro's heb ik nodig :)
 
Werkelijk prachtige Portable Case, in ongebruikte staat die nieuw 1099 kost (PSU-3) Alle kabels laten zitten en case sluiten :)
Te koop voor 849 en dit is echt mijn bodemprijs. (ophalen kop van NH)

Ruilen tegen Strymon TL, Tempest of Analog 4 / Rytm mogelijk, maar dan ga ik wel uit van de nieuwprijs.

Ik verstuur liever niet maar als het echt moet zijn de verzend,- en verpakkingskosten sowieso voor de koper. (Ik laat m professioneel verpakken dan) http://www.verhuisshopschagen.nl/contents/nl/d6_Inpakservice.html
 
Pracht beautycase, (of is dat wat anders ?) niet gebruikt dus helemaal nieuw en 250 euro onder de verkoopprijs !

849,- euro

Goedkoper gaat ie niet worden en bij inruil ga ik uit van de nieuwprijs...
 
250 euro goedkoper !

en ook nieuw en ongebruikte mobile Case met 416 HP ruimte

Prijs blijft 849 euro
 
Back
Top