• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Opruiming, leuk spul

smokmostus

Stamgast
Lid sinds
9 juni 2004
Berichten
314
Locatie
Delft
Te koop de volgende spullen omdat ik een nieuwe fiets wil kopen:

- Ibanez UE-400 (overdrive versie,) gebruikte staat, patch switch vd phaser kan een plop geven enkel als je 'm switched, maar dezen staan toch altijd in dezelfde stand.. ;) Lekker ouderwets geluid, zeer diepe flanger en brute mono compressor, dikker dan de gele distortion versie. 200 euro.

- Ibanez EU-400 (distortion versie) met gele letters) Klinkt iets " frisser" dan de overdrive versie. Zeer goed geluid, enkel pots voelen wat losjes ofzo, maar werkt 100%. 250 euro.

- Korg DRV-1000 digital reverb, 1985 ofzo reverb, fijne klank 75 euro.

- Acid Screamer TS-303 versie 1. DEFECT, gaat niet meer aan, denk iets doorgebrand 35 euro.

- Sherman Filterbank v2 , desktop, wel bekend, weinig gebruikt; afgelopen zomer nieuw aangeschaft, echt kwaliteits geluid maar toch teveel instellingen mogelijk voor mijn smaak, 475 euro

- Akai MFC-42 filterbank, is toch een cooler ding dan iedereen ooit dacht. Zeker voor knisperende geluidjes. (die knisperigheid lijkt wel een beetje op het MS-10 filter). Ben 1e eigenaar. 300 euro.

- Roland JX-3P Helaas doen 4 toetsen het niet (denk kwestie van schoonmaken) en de laatste toets is ooit afgebroken, maar heb ik weer gelijmd. Er zit daar wel een gaatje nu. Verder prima in orde! Enkel ophalen deze, is te gevoelig om te verzenden deze bak. Deze staat ook op MP, voor fotos 350 euro.

- MAM VF-11 Vocoder Vocoder en tevens als filterbank te gebruiken. Redelijk zeldzaam geloof ik. 225 euro.

- Tascam 22-2 bandrecorder DEFECT, capstan motor is stuk gedraaid, ik heb 'm nog wel. Buiten dit in zeer mooie staat, koppen zeer goed. Klonk als een klok. 50 euro.

Prijzen zijn redelijk vast. Ik ben niet geinteresseerd in ruil. :)
Op te halen en uitproberen in Delft, of verzenden kan ook (behalve de JX-3P). Bij interesse graag PB'en.
 
Roland JX-3P, Sherman FB2, Akai MFC-42 en Acid Screamer zijn verkocht.

Korg DRV-1000 gaat even uit de verkoop, werkt niet helemaal naar behoren.
 
Komt bij ZOOM Sampletrak ST-224, incl orig adapter en enkele smartmedia kaartjes, leuke effectjes, mooie staat 100 euro.

Korg DRV-1000 voor 50 euro , 'High damp' werkt niet meer, temninste, meestal niet, of ik hoor het niet.
 
Back
Top