Gloomer (Firewalk Cameo) - Entangled In Mud (hulp nodig)

hmmm professionele hulp. Sorry heb je aan mij heb je dan niet zoveel, maar ik vond dat schreeuwdingetje (dat hoog gepitchte geluidje) erin beetje irritant. Verder zit het qua productie volgens mij best goed in elkaar.
 
Schreeuwdingetje, ik zou niet weten welke je bedoelt.. Kun je effe het aantal seconden aanwijzen waar je dat hoort ? Dank je wel Krek, op jouw steun kan ik altijd rekenen. Bedankt man :okdan:
 
Beste Gloomer , ik wist niet dat je zoveel talent had.
Het kan mij echt bekoren en dat meen ik ook .
Nieuwe nummers heb ik graag , ik leer alle dagen bij , super jongen .8~
mvg
Lebard Guan
 
Beste Gloomer,
Bedankt dat je mij aanvaard hebt als vriend,
Mocht je problemen hebben om nummers te maken , of mixing problemen ,
Je mag mij altijd contacteren , aangezien ik veel tijd heb omdat ik thuis werk met nieuwe nummers te maken , kan ik altijd wel een pauze nemen om iets voor jullie te doen .
Ik zal dat ook met veel plezier en met genoegen doen .
mvg
Lebard Guan

PS, ik moet nog even overleggen met mijn uitgevrij bazen om jou nummers ergens te plaatsen .
:geslaagd:
 
Beste Gloomer,
Bedankt dat je mij aanvaard hebt als vriend,
Mocht je problemen hebben om nummers te maken , of mixing problemen ,
Je mag mij altijd contacteren , aangezien ik veel tijd heb omdat ik thuis werk met nieuwe nummers te maken , kan ik altijd wel een pauze nemen om iets voor jullie te doen .
Ik zal dat ook met veel plezier en met genoegen doen .
mvg
Lebard Guan

PS, ik moet nog even overleggen met mijn uitgevrij bazen om jou nummers ergens te plaatsen .
:geslaagd:

Beste Guan (is dat nou je voor- of achternaam ?)
Graag gedaan, je aanvaarden als vriend..
En heel leuk dat je voorstelt om mijn problemen op te lossen, dank je wel hiervoor.
Met je uitgeverij ? Welke sites had je zo in gedachte ? Geweldig man, weer een springplank erbij ;)

Gisteren contact gehad met de baas van Gaming Radio Hive365, hij wil 25 van mijn nummers op auto DJ zetten, wil zeggen dat ik daar regelmatig gedraaid ga worden.. Ook geweldig weer. En dit nummer zal wellicht volgende donderdag opp Hive365 gedraaid worden.. Toppie ! *D

Bedankt voor het luisteren allemaal !! :halleluja
 
Dank je wel van harte Marc, blij dat je'm leuk vindt. :)

De stats tonen aan dat de meeste luisteraars van Nederland komen, wellicht dankzij jullie luisterend oor.

Bedankt hier allen voor ! :okdan:
 
Gloomer, klinkt echt al wel goed!
Voor mij mag die eerste synth er in het begin er wel wat luider in.
Rest, mooi gemaakt, van genoten!
 
Hey Xypes, thanks man, van harte ! ;)

Maar ik kan hem niet meer veranderen omdat ie al is doorgestuurd naar verschillende mensen, instanties, fora...

Blij dat je'm goed vindt, de reacties doen me deugd ! :P
 
in het geheel vind ik het mooi klinken hoor!!! zit veel soal in gevoel ook met de synths die je er bij gooit
in het begin mag er wat meer reeverb in de percussie zo dat de synth dan mooi overvloeit zo dat je de geluiden minder opervlakkig hoort
percussie staat ook iets te hard vergeleken met de synth in het begin maarja dat zijn de eindpuntjes
de eerste synth mag ook wel iets voller van klankt klinkt beetje kaal
maar vind verder echt goed hoor top!!!!!!!!!
 
Sorry dat ik nu pas reageer Gloomer, lig al n paar dagen op bed ziekjes te wezen:(

Ik vind t een waanzinnig dik klinkende track. Echt knap dat je zo'n sound neer kan zetten. 2 dingen waar die al gezegd zijn ben ik het mee eens:

- voor de flute had ik een ander geluid gekozen, dat deed me net iets teveel aan de indianenpanfluit op de markt denken (al moet ik zeggen dat ik die overigens al een tijd niet gezien heb...)
- Hier en daar had t wat meer reverb mogen hebben, wat het een wat meer epic effect zou geven
- de synth vanaf 3.41 is a-tonaal en leidt af

Ondanks de kritiek vind ik t erg knap gedaan. Aan je skils ligt het zeker niet. Track is goed opgebouwd, fijne breaks, goeie effecten, toffe risers/fallers. Keep it up!
 
maar vind verder echt goed hoor top!!!!!!!!!

Thanks a miilion times harrewarre.. Ja, er hebben me nog mensen gezegd dat er iets "vals" klinkt, maar zoals ik zei : te laat om nog te veranderen. Je tips neem ik mee naar mijn volgend nummer. ;)
 
Back
Top