Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
oef dat klinkt als dolle pret.. voor ambtenaren danIk heb twee weken geleden de mp midicontroller binnen gekregen, de douane vroeg me om een aankoopbewijs zodat ze konden zie dat de waarde overeenkwam met wat aangegeven werd door de verzender.
Nou had ik een aankoopbewijs waarop staat dat die midicontroller 360 euro kost net als op de invoice van de verzender maar op dat betalingsbewijs stond ook 360 euro voor de license fee voor de software die je dan kan downloaden en installeren en zo stond onderaan de streep 720 euro en heeft de douane dat bedrag genomen en dus kwam de invoertax pv ruim 100 op 217 euro.
Ik dezelfde dag gebeld en gemaild en uitgelegd maar volgende dag stond DHL voor de deur en of ik die 217 euro maar even wilde aftikken en anders ging het pakket weer terug naar de verzender, uiteindelijk dan maar betaald en nu ben ik al 2 weken bezig om een machtigingsfomulier van ze te krijgen, dat heb ik nodig om dan samen met wat andere zaken bij de douane aan te tonen dat er teveel is berekend en dat kan alleen per brief ook nog.
Ik zie nu net dat ze een uurtje terug het formulier naar me hebben gemaild dus kan ik er eindelijk mee verder, wat een gedoe zo bij elkaar.
zou denken van niet blue origin is tenslotten ook van jef bezos alhoewel ze volgens mij niet zo heel succesvol zijn als ze zouden willen daarmeeDenk dat afleveren op de locatie Space dit probleem veroorzaakt.
Heb een Prime abo (eigenlijk genomen voor de film streams)Is dat Amazon zelf of via een reseller? Mijn ervaring is dat alles dat direct door/via Amazon zelf wordt verkocht gewoon de volgende dag bezorgd wordt, maar dat het bij veel resellers vaak wat langer duurt.
Maar wat is nou 24 uur of meer op een mensen leven.
inmiddels is de 1e verzonden voor morgen en de andere wordt dinsdag verwacht... waarom 2x de zelfde kabel die meermaals op voorraad was en tegelijk besteld apart verzonden worden en met zon tijdverschil is mij verder een raadsel maarja millieu can take one for the team ofzo.Is dat Amazon zelf of via een reseller? Mijn ervaring is dat alles dat direct door/via Amazon zelf wordt verkocht gewoon de volgende dag bezorgd wordt, maar dat het bij veel resellers vaak wat langer duurt.