MstrFX
ZOLDER en STUDIO Mega sale (SF MP)
- Lid sinds
- 12 november 2009
- Berichten
- 3.707
Dat is idd het scenario wat je liever niet meemaakt.. is dit toen nog goed gekomen?
Ja, buren hadden het aangenomen en daarna vrijwel direct van huis gegaan..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat is idd het scenario wat je liever niet meemaakt.. is dit toen nog goed gekomen?
Sjezus, dat is wel echt een heel zuur verhaal :/ Tijd is zo kostbaar. En al die moeite voor een luttele 3,95. Jammer dat ze het niet beter hebben kunnen oplossen.Iets via Marktplaats gekocht en via DHL naar een pakketpunt laten versturen. Allemaal prima gegaan, maar het bericht zou niet hier staan als het zonder problemen zou zijn verlopen.
Via de track en trace zie ik dat het pakket op 06-08-2024 is afgegeven bij een DHL punt en op 07-08-2024 is afgeleverd bij een pakketpunt van DHL zelf. Echter zie ik ook staan dat het pakket geweigerd is en weer retour wordt gestuurd. Dat is niet de bedoeling.
Telefoontje 1: Door alle spraakrobots en computers eindelijk contact met een medewerker. Die het verhaal uitgelegd en te horen gekregen dat ik bij DHL eCommerce moet zijn, want daar vallen marktplaats pakketten onder. naja goed, beltijd: 15 minuten
Telefoontje 2: spraakrobot die mij niet verstaat en ik tot 3 keer toe de postcode en track & trace code moest oplezen. Niet zo succesvol met mijn Limburgse accent denk ik, maar wel eindelijk een medewerker aan de lijn gekregen. Het pakket is bij een afleverpunt geweigerd. Dit betreft een pakketautomaat die vol zat. Het pakket wordt dan automatisch doorgestuurd naar het dichtsbijzijnde DHL punt. Ook hier is deze geweigerd, maar de reden is niet bekend geworden. Het is na 4 uur bij het punt teruggestuurd geworden. Ik krijg van de medewerker een mail voor het aanvragen van een restitutie, want het is nu eenmaal teruggestuurd en dat kan niet meer geweigerd worden. beltijd:15 minuten
restitutie aanvraag: via een chatbot weer opnieuw al mijn gegevens moeten doorgeven om de €3,95 aan verzendkosten terug te kunnen krijgen en al het ander leed is dan maar jammer. Het pakket wordt teruggestuurd en zal binnen maximaal 10 werkdagen bij de verzender aankomen. Deze zal het dan weer opnieuw moeten versturen. De reden waarom het op de tweede locatie geweigerd is blijft echter onbekend, maar dit zou kunnen als het DHL punt geen plaats gereserveerd zou hebben voor het pakket. Wat ik absurd vindt, want dit pakket had oorspronkelijk ook niet op dit punt afgeleverd worden. Uiteraard dat ze geen plek gereserveerd zouden hebben. Ik ben dus niks verder, buiten dat nu een medewerker gaat zorgen dat ik mijn €3,95 terug krijg.
Tenslotte krijg ik een e-mail dat mijn pakket sinds 07-08-2024 11:37 klaar zou liggen bij het DHL punt. Lekker optijd en zeker niet correct, want 4 uur na aankomst heeft het pakket het pand alweer verlaten. Waarom? Dat is nog steeds niet duidelijk
Wat een frustratie en tijd het kost. Had ik het met de auto maar opgehaald. Dat had mij minder tijd en moeite gekost en had ik nu mijn nieuwe effectpedaal gehad.
Zie het van de positieve kant, met die €3,95 kan je lekker een ijsje eten, of misschien gewoon twee van die gevulde koeken van de Ap. Zonder dolle, ik begrijp je frustratie.Ik ben dus niks verder, buiten dat nu een medewerker gaat zorgen dat ik mijn €3,95 terug krijg.
Oja ik vergat nog te zeggen dat het wel 6 km heen 6 km terug is wat samen 12 km is.Dekamarkt(Obdam) heeft de samenwerking met PostNL op gezegd.
Omdat ze van de wet geen sigaretten meer in de supermarkt mogen verkopen hebben ze balie ook gesloten!
Dus als ik niet thuis ben dan brengen ze het naar een PostNL locatie wat normaal Dekamarkt(Obdam) is maar nu moet ik helemaal naar Heerhugowaard 6 km rijden om mijn pakketje op te halen….
Goeie service is dat NOT!
Iets via Marktplaats gekocht en via DHL naar een pakketpunt laten versturen. Allemaal prima gegaan, maar het bericht zou niet hier staan als het zonder problemen zou zijn verlopen.
Beste Mark,
Graag wil ik je informeren over de uitkomst van het onderzoek van zending *zendingsnummer*. Hieruit blijkt dat het pakket onterecht retour is gestuurd, mijn excuus hiervoor.
Wat nu?
Je hebt recht op een vergoeding van € 3,40.
In geval van een onterechte retourzending, bieden wij als coulance een vergoeding van €3,40 voor de geleden schade. We begrijpen dat de vergoeding soms als teleurstellend kan worden ervaren. De vastgestelde vergoeding is gebaseerd op het gekochte artikel dat is geretourneerd en niet blijvend vermist is. Als je meer zekerheid wenst, kun je voor een volgende Marktplaats-transactie met verzending kiezen voor Kopersbescherming. Voor meer informatie over Kopersbescherming verwijzen wij je naar Marktplaats.