Paar uur zitten knoeien live ipv naar Bimfest te gaan

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
10.259
Locatie
Streek rond Herentals - België
Ja ik had een ticket en 't was zeker beter dan dit, maar wat een pret in de woonkamer had ik :D

Geen idee wat ik deed. Raad wat je hoort, er zit wat ongebruikelijks tussen...
Is niet de bedoeling dat je 't uithoort (duurt 12 minuten of zoiets haha)

https://soundcloud.com/tired-ears/anolag-feck-fust
 
Gaaf, ik ben gek op artiesten die op alternatieve feestjes staan en die feestjes heette vaak club r_aw en dit had er niet misstaan als break in je beukende liveset! Lekker vies, geen regels, geen doel, alleen maar rammen. Enigste wat ik dan nog mis is lekker knallen na de break.
 
thx - als je moet durven raden wat er gebruikt is :D
Een paar bijzonder ongeliefde speeltjes...
 
Oh dat is juist mooi, op moment haal ik de vetste dingen (vind ik zelf) uit een yamaha sy22, korg m1, en korg wavestation en die bakjes gaan zo diep kwa programmeren en kosten geen drol.
 
Ik zal er al eentje noemen: therapSID is gebruikt.
Maar wat zijn de drumzzz?
 
pff, moeilijk hoor, niet echt mijn ding.. Ik heb hem wel helemaal uitgeluisterd, flink van mij, al zeg ik het zelf..

Tjonges tjonges, posten jullie wel erg lange tracks vandaag :erm:
 
De swing lijkt erg op een 909 waarbij batterijen uit zijn gehaald waardoor er max patronen in zitten . Kan ook een 707 zijn natuurlijk.
 
Je hoeft t niet uit te luisteren :)
Gewoon ff door skimmen

Dre maakt zeker n grapje :)
 
O ja, een paar fx zijn niet analoog, de rest wel. Niemand een gokje naar de drumbak? Ik verklap 't morgen.
 
Dre maakt zeker n grapje :)

Haha .. idd .dat wilde je graag horen natuurlijk, Maar je hebt de nieuwe drumbrute.
 
Naah. Het is de geliefde akai wolf :)
Ik ben gek van de ruis op de snare
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top