audio/midi hulp nodig, centrum Brugge

supahgrass

Stamgast
Lid sinds
8 november 2005
Berichten
165
Hallo

ik werk al een tijdje met ableton en de geluidjes die erbij horen. Dat ging prima.
Ik had al een Korg ES-X waar ik wat leuke patronen mee gemaakt had en onlangs heb ik
een Moog Mother-32 waar ik ondertussen ook mee overweg kan, en een Roland MX-1 gekocht

ik zit al bijna 2 weken te klooien om de Korg/Mother32-patronen op te nemen en de Korg/Mother-32 ook als geluidsinstrument te gebruiken aangestuurd door midi-patronen gemaakt in Ableton. Ik gebruik Ableton 9 Suite, en heb een M-AUDIO midisport 4 (midi in)) x4 (midi out).

Verder heb ik ook nog een TASCAM US 16x08 audio-midi interface die ik momenteel niet gebruik. Maar ik heb ook nog een Access Virus A staan.

Heeft er iemand met kennis van zaken interesse om es naar Brugge centrum af te zakken om het mij es goed uit te leggen wat ik verkeerd doe want ik kan hier niet alles uitleggen wat ik allemaal wil doen met mijn speelgoed.

Vergoeding gegerarandeerd.

Mvg,

Jan
 
Die m-audio 4x4 heeft drivers nodig,die volgens mij niet meer up to date zijn.je zou die tascam eens aan moeten sluiten en dan zou je de midi poorten daarvan moeten kunnen zien in Ableton settings,ook in je audio/midi setup van je mac
 
😬🙄 haha ok hoe ik nu op deze topic uit ben gekomen. Ik zal m’n antwoord laten staan,misschien heeft ie er nog wat aan 😂
 
Back
Top