foto's uploaden vernieuwd? security token missing

G

Guest

Guest
ik probeerde wat foto's te uploaden, wat niet lukte. ik kreeg de boodschap 'security token missing'. iemand enig idee wie of wat die security token is?

zag wel dat je nu eerst 10 (?) foto's kon selecteren, om die vervolgens in 1 keer te uploaden. dat lijkt me wel wat handiger dan voorheen. als het werkt.
 
Last edited by a moderator:
Vanaf mobiel werkt het ook nu
 
bedankt voor de tip - ik heb het gedaan, weer wat geleerd trouwens over cookies en cache.
maar het werkte niet.

uiteindelijk heb ik nog eens de foto's 1 voor 1 geselecteerd en meteen 1 voor 1 geupload en dat werkte dus wel.
ik dacht dat je nu 10 foto's kon selecteren om die dan daarna in 1 keer te uploaden. maar dat werkte (bij mij) niet. 1 voor 1 dus wel - probleem opgelost. bedankt.
 
Op zich kun je ook alle 10 afbeeldingen ineens selecteren hoor. Dan kies je voor "uploaden" en vervolgens nog eens via de bijlage knop voor "alles invoegen".

Het probleem met de missing security token hebben we op verschillende manieren geprobeerd te reproduceren, maar dat is ons helaas niet gelukt.
 
Laatst gewijzigd:
Ligt aan Leo ;) die is net zo'n doorgewinterde ICT-er als ik
 
nee, er viel verder weinig aan te snappen. fotootje uploaden kan ik nog wel.
mogelijk komt het door de meekijkers.
maakt verder ook niet uit. ze staan er intussen bij.
 
Ik heb overigens getracht te reageren op je e-mail Leo maar kreeg een mailer deamon op je reply to adres.....
 
Ik heb overigens getracht te reageren op je e-mail Leo maar kreeg een mailer deamon op je reply to adres.....

ja sorry, dat is nog een oud e-mailadres. ik had geen zin om het aan te passen toen ik weer eens wat ging vernieuwen. ik vond pb wel voldoende hier.

de foto's staan er intussen bij.
 
... ik vond pb wel voldoende hier.

Dat zou het ook wel moeten zijn inderdaad. We proberen echter ook zoveel mogelijk te reageren op vragen of verzoeken via het medium dat in eerste instantie door het lid met de vraag of het verzoek is gebruikt. Dus als je een vraag per email aan ons stelt, kun je verwachten dat deze per email wordt beantwoord.

Vanzelfsprekend kun je ook altijd per PB met een moderator naar keuze communiceren. En ik weet dat die weg bij je bekend is :).
 
We hebben de optie voor de multiple upload nu uitgezet, waarmee het probleem voorlopig lijkt te zijn verholpen. Wel kun je nog steeds maximaal 10 bestanden als bijlage toevoegen.
 
Back
Top