• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Verbos Electronics complete eurorack modular synthesizer

G

Guest

Guest
complete Verbos Electronics eurorack modular synthesizer

keuze uit 2 mogelijkheden.

versie 1: MemeAntenna case 3x84, vol
complex oscillator
multi envelope
amp/tone control
scan&pan
harmonic oscillator
dual 4pole
1te blind panel *
voltage multistage
touch key
€3750


versie 2: Enclave 12U case 4x104, 3 van 4 rijen vol - inclusief audio interface
complex oscillator
multi envelope
make noise multiples *
amp/tone control
voltage multistage
harmonic oscillator
dual 4pole
multiples
random sampling
sequence selector
scan & pan
- lege rij
makenoise 6te blind panel *
touch key
vermona tai4 audio interface *
€5000

alle modules Verbos Electronics, behalve met * gemerkt
(versie 2 zijn alle nu beschikbare modules)

alle spullen 100% in orde, zowel technisch als optisch - geen rack rash. veel is in de laatste maanden nieuw aangeschaft en alles verkeert in absolute nieuwstaat.
alle modules laatste revisie.
wat mij betreft is Verbos het allerleukste op eurorack gebied. doet qua geluid en bediening niet onder voor vintage analoog.

prijzen liggen beneden 70% van de nieuwprijs en zijn dan ook vast.
beperkte inruil mogelijk, moog source, polymoog, minimoog, sonic6, sci tom of drumtraks, drumulator

reserveren tot 13de maand mogelijk, mits aanbetaling - wie interesse heeft in losse modules kan een pb sturen. prijs is dan schneidersladen -20% of evt 25% bij meerdere modules. als dat zoden aan de dijk zet, volgt wellicht losse verkoop.
verkoop eigenlijk vanwege te weinig te doen, ik zit me wat te vervelen, ruil zou dan ook leuk zijn. maar misschien bedenk ik me nog, want de Verbos is ook erg leuk..

ik voeg overzichtplaatjes van modular grid bij, ter info. bij de volgende schop volgen originele foto's.
 

Attachments

  • verbsale1.jpg
    verbsale1.jpg
    91,7 KB · Bekeken: 151
  • verbsale2.jpg
    verbsale2.jpg
    79,7 KB · Bekeken: 135
1 fotootje van versie 1 modules in de MemeAntenna case had ik nog, bij deze.

random sampling, sequence selector en multiples zijn de 3 Verbos modules die hier niet in zitten, maar wel in de Enclave 12U versie.
 

Attachments

  • verbsale0.jpg
    verbsale0.jpg
    90,7 KB · Bekeken: 134
alleen de verbos sequence selector nog beschikbaar (€340), dus doe maar

:slotje: archief svp
bedankt
 
Back
Top