• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

DSI Mopho X4 in nieuwstaat, 825 euro. Eventueel ruil tegen drum synth bv. Vermona DRM

74-79-82-68-73

Nieuwkomer
Lid sinds
5 juli 2016
Berichten
11
DSI Mopho X4 in nieuwstaat, 825 euro. Eventueel ruil tegen drum synth bv. Vermona DRM

Hallo mede syntforum gebruikers,

Bij deze bied ik mijn DSI Mopho X4 synthesizer aan, de synth is voor mij als beginner te ingewikkeld en hierdoor zie ik door de bomen het bos niet meer! Vandaar dus ook de verkoop.

De synthesizer verkeerd in absolute nieuwstaat em verkoop ik via het forum omdat de synth niet meer terug naar de winkel kan in verband met het verlopen van de retour periode.

De synth is zo weinig gebruikt dat de scherm en toets protector stickers er zelfs nog op zitten!

Helaas woon ik op Terschelling dus testen/ophalen kan wel maar... wordt denk ik lastig. Opsturen is voor mij geen probleem, kosten hiervan draag ik. De synth wordt verstuur in de originele doos met daaromheen een tweede, stevige, kartonnen doos.

Compleet met alle toebehoren(voeding etc).

Vraagprijs: 825,= euro

Eventueel ruil tegen een drumsynthesizer, bijvoorbeeld een Vermona DRM MKIII.

IMG_1377.jpg


Meer foto's op aanvraag.

Met vriendelijke groet,
Jordi
 
DSI Mopho X4 ==> 750,=

Tevens te koop:

Strymon El Capistan zgan ==> 275,=


Eventueel te koop in combinatie met de Mopho/El Capistan:

Boss RV-6 Reverb 1 week oud ==> 120,=
MXR M234 Chorus ==> 100,=

Alles in 1 koop ==> 1150,=

Alle producten zgan, inclusief garantie via Bax (facturen krijg je er bij).
 
Back
Top