• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Euphonix MC Control V2 / Rhodes Stage 73 mkI / Yamaha P-200 /

Manu

Ouwe rot
Lid sinds
29 juli 2003
Berichten
1.957
Locatie
Rotterdam
Ivm aanschaf van andere/nieuwe spullen gaan er wat spullen weg die stil staan:

De Euphonix MC Control V2 is feitelijk gelijk aan de Avid Artist Control. Vr pr € 500,-

Niet moeders mooist maar wel goed en compleet (technisch goed, kan wel een stem/intoneer beurtje gebruiken (ook erg leuk en leerzaam om zelf te doen) met poten en pedaal (en deksel). Heeft wat liefde nodig qua uiterlijk (is niet afgeragd, altijd een speelbak geweest maar is door de vorige eigenaar voorzien van flightcase strips aan de randen en een gat in de frontplaat die volgens mij nergens voor gediend heeft). Vr pr 900,-

Yamaha P-200, de bekende stage piano serie met ingebouwde speakers. Incl pedaal. Vr pr € 600,-

Ik sta eventueel open voor ruil maar heb de voorkeur voor cash. Maar ruil (al dan niet met bijbetaling) is een optie
 
De Rhodes is opgehaald door een heel aardig SF lid.

De Euphonix leek verkocht maar hij heeft netjes afgebeld, kon het geld toch niet uitgeven dus die is weer beschikbaar.

Geen idee of het mag hier maar ik doe ook mijn oude MacBook Pro weg. Een 17" mid-2010 2.53Ghz core i5, 8Gb RAM en de standaard 500Gb HD. Eventueel kan ik er een SSD schijf inzetten, doe ik gratis als jij de schijf betaald.De MBP is veel op pad geweest, netjes maar wel goed gebruikt echter technisch/mechanisch loopt ie soepel. Fijne machine, draait momenteel op El Capitan en krijgt bij verkoop een clean install El Capitan of Sierra, wat je wilt. € 600,-
 
Back
Top