• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Marotti orgeltje, boeken, en Kenton Pro Solo MkII

Lab of Sound

synthousiasteling of zoiets
Lid sinds
6 december 2009
Berichten
166
Locatie
Rotterdam
Hallo allemaal,

Lange tijd niet op dit forum geweest... nu terug om wat spulletjes uit privé collectie aan te bieden.

Allereerst een Marotti orgeltje uit de jaren 1950. De perfecte antidote voor als het eens niet meezit met de synths. Het orgeltje wordt aangedreven door lucht via een ingebouwd motortje, de klankt, tja, die zit ergens tussen een accordeon en een harmonica in zou ik zo zeggen. Werkt perfect. Komt met originele bakkelieten stekker. In zeer goede staat. Enige minpuntje is een klein rood stipje op een van de toetsen. Heb niet geprobeerd om het er vanaf te halen want ik wil de toetsen niet beschadigen. Zeer zeldzaam en obscuur muziekinstrument waar geen informatie over verkrijgbaar is (is mij iiig niet gelukt). 400 euro.

Dan een Kenton Pro Solo MkII MIDI interface. Deze doet alles, van Korg tot Moog en ook alle vintage drumcomputers met aparte time codes kunnen er op draaien. Hij is weinig gebruikt en ziet er zo goed als nieuw uit. 75 euro.

Tot slot een collectie boeken over vintage synthesizers, waaronder een aantal zeldzame. Allen gebruikt maar in near mint conditie. De kenners weten dat dit een kostbare collectie is. 200 euro is dan ook een koopje.

Groeten,

Jack
 

Attachments

  • DSC_0362.jpg
    DSC_0362.jpg
    46,4 KB · Bekeken: 109
  • DSC_0363.jpg
    DSC_0363.jpg
    50,7 KB · Bekeken: 87
  • DSC_0367.jpg
    DSC_0367.jpg
    46 KB · Bekeken: 86
  • DSC_0368.jpg
    DSC_0368.jpg
    58,3 KB · Bekeken: 87
  • DSC_0369.jpg
    DSC_0369.jpg
    61 KB · Bekeken: 85
Back
Top