• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Clavia G2 Engine

Tom 32

Ouwe rot
Lid sinds
16 januari 2003
Berichten
4.555
Locatie
hete kolen
Te koop aangeboden:

Nord Modular G2 Engine.
De G2 is gebruikt in een rookvrije studio en verkeerd in uitstekende staat.

Om de een of andere onduidelijke reden heb ik er de rackoren nooit bij geleverd gekregen, dus deze zitten er niet bij.
De originele verpakking ontbreekt, maar de orignele USB kabel, installatie handleiding en installatie CD zijn wel aanwezig..
Tevens worden een geprinte en ingeringde handleiding en een USB stick met daarop documenten, drivers, software en duizenden patches meegeleverd.

Prijs: € 800,-

Op te halen in Zaandam.
Voor verpakken en verzenden reken ik € 20,-
 
IMG_0006.jpg
 
Er is wel wat interesse getoond, maar de prijsvoorstellen en mijn vraagprijs lagen te ver uit elkaar om hem ervoor weg te doen en waren soms zelfs lachwekkend.

Ik kies eieren voor mijn geld en schroef de G2 weer lekker in mijn rack.

Dit draadje kan dus :slotje:
 
Back
Top