Korg m50 bezitters gezocht

Adjust

Ouwe rot
Lid sinds
18 februari 2006
Berichten
1.124
Locatie
Universe
Hallo allemaal,

Ik heb een Korg m50 gekregen maar er zit geen adapter bij.
Is er iemand uit zuid Nederland of noord Belgie die in het bezit is van een m50?
Ik zou namelijk graag eens willen testen of m'n m50 het doet voordat ik dure adapters ga bestellen.

Alvast bedankt!

Edit: Er zijn volgens mij ook andere Korg apparaten die 12v / 3,5a voeding hebben dus mocht iemand dat hebben is ook welkom.
 
Laatst gewijzigd:
Bij de kringloop checken of er een oude laptopvoeding ligt van 12v en 3.5A(of meer)?
En dan hopen dat de plug past....
 
uitbouwen en vervangen door iets makkelijker?
Zodat je 't terug naar 'orgineel' kan brengen indien nodig, later?
 
Is een optie maar dan kan ik net zo goed meteen een adapter bestellen.
Heb wel met een adapter met lager ampere kunnen testen en de lampjes gingen in ieder geval branden.
Afijn, ik wacht nog even af en als er niemand te vinden is in de buurt dan zet ik hem wel te koop met werking onbekend in de tekst. Ik heb al wat andere bakken op het oog om in te investeren.
 
Hebben z'm niet bij i4muzique staan? Dan mag je daar vast wel even testen. Stuur een pb naar forumlid Grooveron, wie weet.
 
Bij i4 was ik al geweest. Helaas hadden ze er geen. Daar hebben we wel getest met een andere Korg adapter maar die had een te laag ampere waardoor de lichtjes wel aangingen maar te weinig kracht om daadwerkelijk te testen.
Ahja, komt goed, thanks voor het meedenken allen.
 
ik heb een M50 maar woon in Amsterdam. Je bent welkom om even langs te komen. interesse? Stuur me even een PB...

gr,

S@tish
 
Back
Top