• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord Lead 3 en diverse randapparatuur

4-Tek

Overjarig lid
Staff member
Lid sinds
10 oktober 2001
Berichten
1.936
Locatie
Pijnackert
De Nord Lead 3 hoeft natuurlijk geen introductie. Ik wil de mijne verkopen en wil er graag 900 euro voor hebben.

Ik heb nog wat niet-gebruikte rand apparatuur waar anderen hopelijk nog lol aan kunnen beleven.

Lexicon MPX-1 - 200 euro
Een mooie galm en multieffect apparaat. Al wat ouder maar een Lexicon blijft een Lexicon

Samson C-Control - 40 euro
Control room matrix. Perfect voor mensen die op de computer mixen maar toch de master section van een mengpaneel missen. Level meters, volume knoppen voor 2 sets speakers, en functies voor mono en op laag volume afluisteren.

Samson Power Strip - 20 euro
Mooie stroomverdeler voor in je 19" rack. Surge protection om al je dure spullen te beschermen.

Behringer Multiband Denoiser - 20 euro
Een vrij oud apparaat uit de begintijd van Behringer met een zwart-rode frontplaat. Tegenwoordig de SNR 2000 maar dan wat degelijker gebouwd.

Terratec Phase 88 rack - 15 euro.
Firewire audio 8x8 audio interface. Helaas zijn er voor de modernere versies van windows geen drivers. Wellicht werkt hij wel op Apple computers en anders is het een mooie 19" kast voor een DIY er
 
De powerstrip, behringer denoiser en terratec phase 88 zijn gereserveerd.
 
Last edited by a moderator:
En ik heb ook nog een mooie 4u hoge 19 inch flightcase van SKB te koop voor 30 euro.

Ik weet niet precies wat er met mijn vorige post is gebeurd. Maar mijn vermelding dat de Clavia, de Lexicon, de Samson C-Control en nu dus ook deze flightcase in 1 koop weg mogen voor 1000 euro was weggeedit. Ik denk dat daar iets is misgegaan?
 
Nog te koop:

Nord Lead 3 keys 900 euro
Geen intro nodig lijkt me
Lexicon MPX-1 200 euro
Lexicon galm en multi effect voor weinig
Samson C-Control 40 euro
Control room matrix. Perfect voor mensen die op de computer mixen maar toch de master section van een mengpaneel missen. Level meters, volume knoppen voor 2 sets speakers, en functies voor mono en op laag volume afluisteren.
SKB flight case, 19 inch 4u 30 euro
Lichte maar stevige kunststof flightcase met verdeel-stekker ingebouwd.

Alles in een koop voor 1000 euro
 
Tikje omhoog! Ik heb nog steeds spulletjes te koop. Nu voor nog minder!

Lexicon MPX-1 nu 180 euro
Lexicon galm met een mooie multieffect voor weinig

Samson C-Control nu 30 euro
Perfect voor als je mixt in de computer maar toch een master sectie van een mengpaneel mist. Schakel tussen verschillende luidsprekers, of een koptelefoon, luister in mono of demp het volume.

SKB fight case, 19 inch 4u nu 20 euro
Lichte maar stevige kunststof flightcase.

De Nord Lead 3 blijft 900 euro
 
De Lexicon is gereserveerd, De C-control, SKB flightcase en Nord lead zijn nog te koop.
 
Ik krijg geen reactie meer op PMs over de Behringer denoiser en de Powerstrip. Mailbox vol? Anders gaan ze weer in de verkoop.
 
De Lexicon, Behringer en Samson Powerstrip zijn :verkoght:. De Flightcase en C-Control gaan naar marktplaats en de Nord Lead houd ik toch maar zelf :-)

Bedankt en kan op :slotje:
 
Back
Top